Bender 75 3 Napisano Februar 20, 2007 Svrati ponekad, 117 postova Prijavi odgovor kao problematičan Posto sam imao dogovor sa covekom koji mi je prodao motor, da motor mogu da mu vratim ako bilo sta nije ispravno (posto ja se ne razumem u motore), te da je uslov bio da ga teram kod majstora, da ga on pregleda, pa tek onda sav kesh. Bi kod majstora Kocke, tek danas, cova kazhe da odavno nije video bolje ocuvan motor. Isplatih decku celu sumu, i DEFINITIVNO pazarih motor! Gume - nisu sjajne, mislim nije ni katastrofa, ali nisu ni nove. Sta da radim? Mislim jel ok da ih vozim na starim gumama? Cu za neke polovne varijante? Kolko su nove? Lanac - lancanici - perfektno! Agregat - ko nov. Kocnice - ko nove. Preshao 35.000. Viljuska, amortizeri - nikad bolji. Ram, metal, plastika - niti jedna ogrebotina! Elektrika - svetla, zmigavci, tabla - itd... Perfektno. Vuce ko lud. I Rade Kocka kaze da je prosto uzivanje cuti motor koji tako zvuci. Znaci iako sam pocetnik, ne uvalishe mi neko njesra. Evo slike: Ed da - Kocka mi je skrenuo paznju - akumulator mu je dotrajao. Gde da kupim akumulator za njega, i gde se to stavlja na FZR-u? Jel to mogu sam, ili moram kod majstora da mi stavi nov akumulator? Ako moze neka slika, link, bilo bi dobro... Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
sstruja 115 Napisano Februar 20, 2007 Drug član, 2314 postova Lokacija: Staro Selo Motocikl: Yamaha XT600 Prijavi odgovor kao problematičan Ne rece jesi li ga vozio?? Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
drmandic 8 Napisano Februar 20, 2007 Svrati ponekad, 254 postova Lokacija: bijela,montenegro Prijavi odgovor kao problematičan chestitam :!: :kul: Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...