Zen 3 Napisano Januar 7, 2010 U prolazu, 75 postova Prijavi odgovor kao problematičan Ja sam apsolutni pocetnik. Molim iskusne da mi objasne prednosti i mane ovakvih kaciga. Nosim foto grej naocare za vid i primetila sam da mi ne tamne narocito pod vizirom... Inace, razmisljam se izmedju http://www.motooprema.eu/proizvodi/kacige/integralne/caberg/v2r_anthracite i http://www.motooprema.eu/proizvodi/kacige/integralne/hjc/fg15_entrap-draco (po savetu da gledam samo kacige koje imaju 3+ zvezdica na sharpovom sajtu http://sharp.direct.gov.uk/ ) Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Titja 5 Napisano Januar 7, 2010 Zainteresovan, 875 postova Lokacija: Zrenjanin/Novi Sad Prijavi odgovor kao problematičan Nekada uzmem caletovu Nolan kacigu koja ima mali zatamljen vizir koji ide preko obicnog i malo me nervira kada ga spustim jer mi je sareno onda. Bolje ti je da uzmes crni vizir ili da stavis naocare kao sto sam ja par puta radio. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Arakis 5698 Napisano Januar 7, 2010 Svakom po zasluzi, 12380 postova Lokacija: NBGD - KN04ET Motocikl: Honde Transalp, plavi i narandžasti, oba za dečake Prijavi odgovor kao problematičan Zgodno je imati spoljašnji providni vizir i unutrašnji tamni. Svaka bolja flip-up kaciga to ima. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...