Jump to content

Moto Zajednica

Drug na drumu i pored

Recommended Posts

• Svrati ponekad, 121 postova

Danas sam otisao do Backe Palanke po dolmi od N.S. preko Futoga i Begeca. Malo ogladneo i svartio u restoran. Kad sam krenuo nazad culo se krrr. Da, to je bio onaj ocin ko katanac sto se stavlja kroz rupicu na disku ne bi li sprecio kradju motora, a koji sam ocigledno zaboravio da skinem. Bezuspesno sam pokusao da ga rukama  iscupam, da ga mrzim i ostalo, jednostavno nece ukezecio se i ukljestio disk. Sreca sto je bio kvalitetan i skup pa nije rasturio disk. Prisao sam prvom motorasu koga sam video (Bane) i pokazao mu kakao sam uspeo sebi da ulepsam dan. Bane je odmah nazvao majstora Jovu koji se svojim kolima dovezao za 5 minuta i isekao "ocin" i  malo obradio disk. Niko ni majstor Jova ni  Bane, ni da cuju za placanje, bez obzira na moje insistiranje.

Ja sam pocetnik ovo mi je prva godina na motoru, jel se to inace desava ? Mislim da su motorasi do te mere solidarni, pa to je davno zaboravljena osobina u Srbiji. Potpuo su me odusevili.

Puno pozdrava za Baneta i majstor Jovu iz Backe Palanke.

Dan je na kraju bio potpuno ispunjen.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Drug član, 1139 postova
  • Motocikl: Aprilia SL 1000 Falco - Honda XL 1000 Varadero - Yamaha XVS 1300 Midnight Star-Yamaha Xcity 250-Yamaha Xmax 125

Pa tako bi trebalo da bude, mada nisu svi ljudi takvi  :)

• Svrati ponekad, 268 postova