sasasa 0 Napisano Mart 11, 2009 U prolazu, 64 postova Lokacija: sabac Prijavi odgovor kao problematičan Znam da cete reci tema je bila sto puta,ali kad covek nezna bolje je da pita.Imam fz6 s2 2008 god.Gde joj je katalizator i da li ga skidati? Ovo pitam iz razloga sto neki kazu ne diraj nista na novom motoru,neki spominju neku sondu,treci vicu skidaj gusi masinu ??? Za ta posla sam totalni laik pa sam se od svih ovih "saveta" raspametio.Molim nekog strucnog za savet.Hvala. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
alex r6 193 Napisano Mart 12, 2009 Drug član, 1192 postova Lokacija: Beograd Motocikl: R6 Prijavi odgovor kao problematičan nije potrebno skidati ceo katalizator,meni je to na yamahi uradio Milan Marinkovic,mogu ti reci da sam izgubio na srednjim obrtajima a dobio na visim ali to su tako male nianse da ti to nije potrebno,bolje uzmi neki dobar izduv Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
muljaz 2093 Napisano Mart 12, 2009 Skuteras, 3707 postova Lokacija: Ivanjica Motocikl: T-Max 500 Prijavi odgovor kao problematičan Na novom motoru nemas nikakvu potrebu da skidas katalizator. Njemu treba nekoliko godina voznje ili nekoliko desetina hiljada kilometara da bi se zapusio i dpoceo da stvara probleme. Nije nase gorivo bas TOLIKO lose kao sto se prica, mada jeste losije nego u nekim zemljama. Ako ga skines, dobices neki drugaciji zvuk, nesto ce se malo desiti oko rasporeda snage, a sve to ti nista ne znaci. Ne skrnavi novu masinu Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...