veve 180 Napisano Novembar 7, 2008 Svrati ponekad, 371 postova Lokacija: Krusevac Motocikl: Afrika Prijavi odgovor kao problematičan E konacno sam se obukao danas na celu opremu sam potrosio 320e i sada izgledam ovako. Sobzirom da sam totalni pocetnik u voznji i opremanju i oblacenju molim vas recite da li je ovo ok sto sam kupio... Inace za par dana kupujem Africu Twin i planiram da je vozim i preko zime... sad, koliko sam uklopio opremu za Afriku nemam pojma al to je to za sada... Kaciga - SHOEI Jakna - ZERBERUS Pantalone - Held Biker Fashion Cizme - Air Star Rukavice I pojas SOB hvala vam unapred Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Zema 214 Napisano Novembar 7, 2008 Svrati ponekad, 423 postova Lokacija: Pancevo Motocikl: Yamaha FZS 1000 , Beverly 250 ie Prijavi odgovor kao problematičan Dobra ti je oprema . Gde kupujes motor i koji model Afrike 04 ili 07 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Zema 214 Napisano Novembar 7, 2008 Svrati ponekad, 423 postova Lokacija: Pancevo Motocikl: Yamaha FZS 1000 , Beverly 250 ie Prijavi odgovor kao problematičan Gde si kupovao opremu i koliko pojedinacno kosta. Ja jurim jaknu. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
JankoR 471 Napisano Novembar 7, 2008 Zainteresovan, 707 postova Lokacija: podgorica,mne Motocikl: uvijek prljava Honda xr650r Prijavi odgovor kao problematičan Izgledaš preopasno , da te dobro služi , da je boljom zamjeniš. Poz Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...