Jump to content

Moto Zajednica

pitanje

Recommended Posts

  • U prolazu, 11 postova
  • Lokacija: beograd

prvo pozdrav svima!!!

I voleo bih da mi odgovorite u koliko je to moguce,koji motor da kupim,posto sam apsolutni pocetnik!?

unapred hvala

Milos

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 2247 postova
  • Lokacija: Beograd/Šumadija
  • Motocikl: Triumph Tiger 800xc
prvo pozdrav svima!!!

I voleo bih da mi odgovorite u koliko je to moguce' date='koji motor da kupim,posto sam apsolutni pocetnik!?

unapred hvala

Milos[/quote']

 

Evo prodaje ti se jedan MZ 250, ima ga negde na forumu :D

 

Shalim se, kolki su ti gabariti? I kolko imas para?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 2247 postova
  • Lokacija: Beograd/Šumadija
  • Motocikl: Triumph Tiger 800xc
Ako imas povjerenja u sebe preporucio bih ti jedan VFR750 kao nov (ako ga Najzli ne uzme)' date=' a ako nemas - prestani da razmisljas o motorima.[/quote']

Volem VFR, bice jednog dana u garazi, al samo sa leve strane endura.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 41 postova
  • Lokacija: dubai

pitanje ti je vrlo uopsteno :roll:

Daj neke konkretnije inormacije tipa sta zelis od motora,kakav tip motora zelis....ili zelis bilo sta samo da steknes iskustvo :?:

Za 5000 moze svasta da se kupi :wink:

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 1571 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: BMW R1100RT