cure 0 Napisano Jul 7, 2008 U prolazu, 3 postova Lokacija: Beograd Prijavi odgovor kao problematičan Totalni sam pocetnik, tako da ovo verovatno vecini izgleda glupavo. Imam novog Sachs X-Road 125. Jednom samo nije hteo da upali (tog dana vec vozen). Kao jedan od resenja, rekli su mi da pogledam ventil rezervoara (za koji se ispostavilo da je i bio u gornjem ispravnom polozaju), koji sam ja ispomerao. Nakon toga je motor upalio, ali istog trenutka krenuo da radi na jako visokom broju obrtaja (bez diranja gasa). Odmah sam ga ugasio, a svaki naredni put se ponasao isto. Majstor mi je rekao da je verovatno zaglavljena sajla gasa ili sauga (koji nisam povlacio ni jedanput), ali bez nekoh resenja za problem. Posto znam da ce biti komplikovano i dugotrajno da se motor odnese na servis, pa evo obracam se za pomoc sirokom i uvazenom auditorijumu, tj. vama. Unapred zahvalan, Marko Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Dr.Bane 208 Napisano Jul 7, 2008 Drug član, 1126 postova Lokacija: Ljubljana, Slovenija Motocikl: ex MV Agusta 800 Brutale Prijavi odgovor kao problematičan S' obzirom da je motor nov najbolje je da odvezeš u servis jer je pod garanciom i da ništa sam ne čačkaš Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Petar 31 Napisano Jul 7, 2008 Svrati ponekad, 156 postova Lokacija: Novi Sad Prijavi odgovor kao problematičan Ili podmazes sajlu gasa(ako se ne vraca) Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
mrle 8652 Napisano Jul 7, 2008 nekrunisani kralj moto cigana, 3207 postova Lokacija: Banovo brdo, Juzni Beograd... Motocikl: 4x4 Prijavi odgovor kao problematičan Ili podmazes sajlu gasa(ako se ne vraca) ili uprskaj neki sprej, wd Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...