Jump to content

Moto Zajednica

LAGO DI GARDA – Stari rimljani, pernata čeljad & bajkerski romantizam

Recommended Posts

  • U prolazu, 62 postova
  • Lokacija: Rijeka Hrvatska
  • Motocikl: Gold Wing 1800
LAGO DI GARDA – Stari rimljani, pernata čeljad & bajkerski romantizam

   Već smo se nekoliko puta prilikom posjeta Gardalandu dotakli jezera i svaki puta kad bi se spustili na obalu, u najbliže mjesto Lazise, opetovano je padao identičan zaključak : ovo bi vrijedilo detaljnije vidjeti i proći sa motorom !! I eto, uz zrnce strpljenja...nakon nekoliko prijestupnih godina, napokon je došao i taj dan. Reklo bi se u narodu : strpljen-spašen !!

Kako sam *dublje zalazio u problematiku* i neobavezno po jezeru šuljao internetom, tako sam malo po malo došao do zaključka da nema šanse sve to koliko-toliko temeljito obići u nepuna dva dana vikenda. Inače nismo bajkeri onog tipa koji u jednom danu prevale xxx rekordnih  kilometara, te praktički osim asfalta, središnje crte, auspuha šlepera i autobusa ne vide ništa drugo, već volimo ležeran tip vožnje (protumačite to kako god hoćete...) u kojem se može barem donekle uživati u panorami, svakako malo skrenuti pogled, ponešto vidjeti, posjetiti, napraviti kakva dobra fotka i naravno... na miru i bez presinga prezalogajit kakvu domaću spizu, mrknut orošenu pivu, ohanut na kakvoj terasi s pogledom... Uvažavajući činjenicu da na samom jezeru postoji, ni manje ni više, nego 27 što većih, što manjih mjesta i potencijalno zanimljivih destinacija za zaviriti, svakako će biti potreban koji dan više od nepuna dva dana golog vikenda. Dakle...ženo....uzimaj GO... barem petak...
Procijenivši dnevne rute, smještaj smo unaprijed rezervirali preko *booking.com* sa planom da jezero obiđemo u smjeru kazaljke na satu. Čisto iz razloga da vozimo po traci bliže obali i kad smo već tamo, da imamo barem za nijansu bolji pogled na taj vodeni dio priče. Cijeli đir oko jezera dugačak je tek oko 200-tinjak  kilometara, dakle očekuju nas kratke dionice, puno manovre, parkiranja, silazaka sa motora...nešto poput hop on-hop off razgledavanja...

PETAK

Da ne bi sve išlo glatko, po starom dobrom običaju, pobrinula se moja bajkerska karma u vidu vremenske prognoze. Ne znam što sam tako teško u nekom prošlom ili pak ovom životu zgriješio, ali zaista se ne sjećam niti jedne (ali doslovno!!) iole duže ture a da me barem parcijalno nije oprala kiša. S obzirom na okolnosti, vjerovatno bi mi puno bolje pasao nick Rain Man nego Easy Rider !! Usprkos ranojutarnjim nedaćama, ipak krećemo u petak rano ujutro (06:00) po već, rekao bih, uhodanom i vrlo dobro poznatom planu B, odnosno plan A + navučena kišna odijela. Umjesto planiranih jet kaciga, uzimamo zimske lifterice, navlačimo wind stopere, termo čarape, jakne sa podstavom i zimske rukavice. Pari da idemo na Grossglockner. Ranojutarnja temperatura kroz Sloveniju je tek 6-7stupnjeva. Svi resursi grijanja na GW su upaljeni pa je ipak guzica na toplom i vožnja podnošljiva...a konac je mjeseca Svibnja!! Užas je moja furka i gotovo!! Kiša nas povremeno pere sve do Monfalcone-a, gdje kratko zastajemo na benzinskoj, na neizaobilazni talijanski kafucino i croasan, standardno prokušani recept za sigurno otapanje  krmelja i poboljšanje jutarnje cirkulacije putnika namjernika. Nebo je sada tek nešto manje smrknuto, ali je ipak prestalo padati pa kišna odijela sa veseljem pospremamo u kofere. Kao nužno zlo, do Verone pičimo autoputom, čisto iz razloga da ušparamo koji sat dragocjenog vremena i do večere ga iskoristimo za obilazak dijela planirane rute oko jezera. Povremeno me po nekoliko kapi kiše podsjeća da očito još nisam dobio cijelu vikend porciju padalina !! Petkom je autoput u Italiji doslovno prekrcan nepreglednim kolonama šlepera, koji gotovo u potpunosti zauzimajući desnu traku, podosta usporavaju promet, tako da od korištenja tempomata nije bilo niti *T*. Ipak, zbog relativno zanimljivih i djelomično urbanih okolnih pejzaža, sama vožnja  autoputom i nije baš toliko nezanimljiva, kao recimo kroz našu pustinju od Like . Izlazimo na izlazu Pesciera, onom većini poznatom izlazu za Gardaland i plaćamo 20.5 EUR-a cestarine. 

Ulazimo u Pescieru, najzapadnijie mjesto regije Veneto i tu nam je prvi dodir sa jezerom. Grad je kompletno opasan kanalima, a povijesni centar sa zidinama, koje su čak i malo skrenule prirodni tok rijeke. Povijesni nalazi datiraju još iz brončanog doba tako da je cijeli gradić zanimljiv spoj povijesnih, tradicionalnih i ponešto vješto uklopljenih modernih detalja. Ta će nas kombinacija detalja više-manje pratiti i na cijelom ostatku proputovanja oko jezera. Upadaju u oči lijepo uređena marina i mandrać (lokalna lučica). Jako uredni, romantični i nadasve koloristički mandraći biti će nam suputnici i zanimljivi foto motivi tokom cijelog vikenda. Netko pametan još davno reče da slike govore puno više od riječi, pa onda krenimo redom :

2i90zee.jpg
1182lfm.jpg
2vm9h6t.jpg
2i056dg.jpg
10h7r89.jpg
5vp4lu.jpg
whnq87.jpg
21mep2w.jpg
2wm2zic.jpg
drco6s.jpg
2aeyc7.jpg
2w523ro.jpg
200p89y.jpg
k0snsh.jpg
2ryfy8l.jpg

Napuštajući Pescieru nailazimo i na prvu jezersku plažu koja se ne bi posramila ni kakve mondenije destinacije na moru :

xmibnt.jpg
303iypf.jpg

Odmah kroz prve kilometre uzduž jezera upada u oči i impresionira broj i koncentracija hotela kao i svih ostalih smještajnih kapaciteta u vidu privatnih pansiona, kampova.... Sve (ali doslovno sve!!) je uređeno do zadnjeg detalja, travnjaci, fasade, fontane, cvijeće, do bola uređeni i njegovani okoliši, kako hotela tako i privatnih kuća. Sve u svemu, jedan zaista totalno pozitivan, pomalo neočekivan, te gotovo bajkovit  prvi dojam i impresija.Slijedeći zaključak koji se nameće sam po sebi i pada na pamet : ovdje su turizam ozbiljno shvatili. Evo nekoliko nasumce, u vožnji uhvaćenih motiva :

jubww6.jpg
 2cgivps.jpg
9k7711.jpg
2ev6web.jpg
2cygrvo.jpg

Kratka dionica od tek 10-ak kilometara do Sirmione-a prolazi (pre)brzo, čovjek bi zaista poželio kroz takve fantastično uredne krajolike, makar su i urbani, voziti satima... Smješten na 4 km dugom poluotoku koji doslovno strši kao igla u jezero, Sirmione je najjače turističko odredište na jugu jezera. Sam poluotok ima oko 30 metara nadmorske visine i pruža odličan panoramski pogled na sve strane jezera. Parkiramo na označeni moto parking ispred ulaza u stari dio grada koji je praktički pješačka zona, osim za goste hotela unutar zidina i naravno, preostale stanovnike. Uočavamo, za Italiju pomalo bolestan red u prometu, kako na cesti, tako naročito po pitanju parkinga. Nema za vidjeti nepropisno parkiranog niti skutera, a kamoli automobila. Očito ovdje *mrkva i batina* uredno, a i zasigurno vrlo ažurno funkcioniraju. Isto tako, još je puno, puno zanimljivija brzina prilagodbe rvacke bajkerske duše kad se nađe u takvom uređenom i nadasve nepoznatom okruženju !! Eeee...da me mama vidi....kako bi bila ponosna. Stara gradska jezgra je zaista idilična, isprepletena neravnomjerno raspoređenim trgovima i starim uskim uličicama, voltama, prepunim kojekakvih dućana, slastičarnica, restorana. Naravno, sve je podređeno turizmu, ali na jednom, rekao bih, ponešto višem i prilično profinjenijem nivou nego što je to nažalost (pre)često slučaj na našoj strani Jadrana. Kako je ovo jedno od zanimljivijih i većih odredišta na jezeru, tako ćemo se tu i sa fotografijom malo više zadržati :

ipb69g.jpg
jslv1s.jpg
4lit08.jpg
255tht5.jpg
9r5a13.jpg
11qtz12.jpg
2zzkavr.jpg
iyeczn.jpg
nlze9y.jpg
mmwlfb.jpg
a1n8e0.jpg
x5tpnb.jpg
30vnrdj.jpg
bi5q8h.jpg
3346j3r.jpg
2lbpduo.jpg
1zbgb4m.jpg
300b2p4.jpg
v5bsbt.jpg
2lkrzpk.jpg
15wmr2e.jpg

Šetajući uličicama nailazimo na jedan omanji hotelski parking sa nekoliko zanimljivih oldtimera. Pa kad su već nama bili besplatno izloženi, pogledajte i vi bez naplate:

2hhht9g.jpg
2yxgi02.jpg
zntuh0.jpg
14udjdi.jpg

Sjedamo na turistički vlakić (1 EUR po osobi) i dok od urnebesne brzine kose vijore, a oči suze...vozimo se na vrh poluotoka gdje se nalaze ostaci stare rimske vile / ljetnikovca *Grote di Catullo*, a i pruža se izuzetan pogled na jezero u svim smjerovima. 

 30ax507.jpg

S obzirom da je ograda nezgodna, šiljasta i nadasve visoka, ipak se odlučujemo na plaćanje ulaznice po 6 EUR-a. Krećemo u obilazak, a za početak, tu je mali muzej u kojem nailazimo na zanimljivu povijest jezera. Naime, pred 250 tisuća godina prostor na kojem je danas Lago di Garda bio je dio velikog ledenog glečera koji se prostirao gotovo do mora. Otapanjem glečera kroz povijest, ostala je doslovno rupa/udubina na kojoj je danas jezero, a uredno se dopunjava otapanjem leda i pritocima sa sjevera. Zanimljiva je i činjenica da jezero više-manje ima stalni nivo vode, bez značajnih sezonskih oscilacija. Među starim zidinama dominiraju stotine tisućljetnih njegovanih maslina u sklopu programa obnove i zaštite starih maslina, a kako kaže izložena tabela, sve potpomognuto iz fondova EU. He, he, pametni znaju čemu služi novac iz fondova EU i kako ga iskoristiti. 

Ovako bi to nekako izgledalo iz ptičje perspektive u letu:

2070pr7.jpg 

A ovako iz perspektive iste te ptice sa nogama čvrsto na zemlji :

vrzm0x.jpg
2vjuex4.jpg
33kvzpd.jpg
ou1ezd.jpg
16jinab.jpg
6omu7a.jpg
28wj9et.jpg
2ir6bd0.jpg
xoiqrr.jpg
sw8zuu.jpg
4uypeq.jpg
2uij4eo.jpg
hsqg60.jpg
122eyx2.jpg
2uf3lll.jpg

Sa uzvisine poluotoka lijepo se može vidjeti i nautički dio panorame :

ifcpd3.jpg
deo66v.jpg

Nekoliko sati u Sirmioneu proletilo je doslovno brzinom munje. Napuštamo ga sa i sa određenom dozom tuge, jer dalo bi se u tom idiličnom okruženju sasvim lijepo i opušteno provesti koji dan. Zamalo je na rastanku i pokoja suza kanula...I dok mi unutarnji glas govori : be a men...don*t cry...kiša lagano počinje sipiti podsjećajući nas da nismo sasvim zaboravljeni s njene strane. Sjedamo na motor, praktički nismo ni krenuli, a već smo se nakon prvog upaljenog žmigavca našli na ulazu u Desenzano Del Garda : 

2gwrki9.jpg
23ud1qd.jpg
149mdtd.jpg
c7rzs.jpg
ojoyro.jpg
106n8ec.jpg

Tražimo parking za motore u centru, sve zauzeto, radimo dva kruga. Nailazimo na jedan slobodan parking za skutere, GW prilično strši i djeluje pomalo smiješno među 125-icama, ali nemamo drugu opciju. Šetnica, venecijanska arhitektura, mandrać i marina dominiraju užim centrom. Zbog karakteristične pozicije iz mjesta puca pogled doslovno na cijelo jezero u punoj dimenziji. Mjesto datira još iz brončanog doba, a u prvom i drugom stoljeću postaje i rezidencija imućnih rimljana. U centru je smješten srednjovjekovni dvorac sa malim šiljastim tornjevima. Šljunčane plaže zvučnih imena “Desenzanino”, Spiaggia d’Oro” i “Spiaggia di Rivoltella” upotpunjavaju turističku ponudu i zaokružuju okolicu mjesta. Kiša počinje kvariti idiličnu šetnju, pa nažalost samo na brzinu radimo nekoliko fotografija u najužem centru :

xer491.jpg
oanqra.jpg
2moqtlf.jpg
2ldkrbm.jpg
21e3s02.jpg
24bw7j9.jpg
24wd4k4.jpg

Opet slijedi ono moje neizbježno brisanje mokrog sica uz pokoji izvorno- književni *rvacki komentar* na pripadajuću situaciju. Krećemo dalje po sada već mokrom i savršeno razmrljanom kolniku...nema što, dobitna bajkerska kombinacija... Slijedeće odredište je Salo, najveći gradić na zapadnoj obali (10000 stanovnika) i slovi za glavni grad ovoga dijela obale. Tu je i najduži *Lungo mare* na cijelom jezeru koji povezuje omanje plaže okružene borovom šumom. Gusta mreža uličica i malih trgova karakteristična je za ovo mjesto, a katedrala *Santa Maria Annunziata* slovi za najvažniju crkvu na jezeru. Nalost, kiša nam djelomično kvari obilazak. Parkiramo i čekajući da današnja porcija padalina prestane, sjedamo  na terasu na obali, na kavu i osvježenje. Kiša nam je oduzela zadovoljstvo šetnje, ali nam ne može oduzeti savršeni pogled na rivu i turističke brodove. Prilaze nam pitome patke i rutinski žicaju neki zalogaj. Kako sam od malih nogu velikodušan i široke ruke kad je društvo u pitanju...uslišavam njihove molitve. Gotovo u svakom mjestu na rivi obitavaju jata pitomih pataka koja nonšarlatno šetaju među stolovima kafića tražeći besplatan zalogaj. Večer se već pomalo bliži a treba se i smjestiti u hotel koji je u slijedećem mjestu pa okidamo tek nekoliko fotografija na rivi i krećemo dalje. Naravno, uz već sasvim rutinsko brisanje mokrog sica. 

15oazyh.jpg
 xdcxzn.jpg
 2n04g01.jpg
ix6u84.jpg
16ixfs0.jpg
2a0dh77.jpg

Sitna kišica prati nas do današnjeg posljednjeg odredišta, Toscolano Maderno gdje imamo rezervirano noćenje u hotelu. S obzirom na dosadnu kišu, obilazak simpatičnog obalnog centra  ostavljamo za sutra ujutro u nadi da će vrijeme ipak biti barem nešto bolje.
Smještaj u hotelu i ona dobitna kombinacija za dušu umornog i pokislog bajkera : utičnica 220V, topla voda, opuštena atmosfera, večera, boca vina, petak..........da...baš tim redom...

2hg9q2e.jpg
2py7ymq.jpg
33o4r3c.jpg
 
 
Born to ride...forced to work

Easy rider

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 772
  • avatar_32115_1388685358.png
  • Lokacija: Na netu
xx.gif
Odg: LAGO DI GARDA - Stari rimljani, pernata čeljad & bajkerski romantizam
« Odgovori #1 : 31. Listopad 2015, 18:52:06 »
 

SUBOTA

 Nakon solidnog doručka spuštamo se na recepciju gdje nam vlasnik hotela, koji je također bajker (GS 1200), daje nekoliko korisnih savjeta za nastavak puta oko jezera. Kaže on da je prošao cijelu talijansku, hrvatsku i crnogorsku obalu, ali da nakon što je otkrio Korziku, za njega je, barem što se motora tiče, ostatak svijeta prestao  postojati... hm,hm...eto...buba u uho  definitivno je bačena...budemo malo proguglali tokom zimskih mjeseci i virtualno procijenili potencijalnu destinaciju. Dobar je taj Google...mada...dobrim dijelom ubija onaj avanturistički osjećaj odlaska u nepoznato, samo sa kartom u ruci.
Rastajemo se bajkerskim pozdravom i dan započinjemo standardno-rutinskim...a teško pogodit....brisanjem mokrog sica. Već me ozbiljno počeo pucati osjećaj da sam sic više izlizao brisanjem krpom nego bajkerskom guzicom !! Vrijeme je i dalje tmurno ali barem za sada ništa ne pada. Odlazimo do centra, dominiraju usidrene brodice i glavna cesta uz samu obalu. Kratki foto session i krećemo dalje. Danas nas po planu ne čeka ni približno toliko kilometraže, koliko podosta hop on-hop off  destinacija za zaviriti.

 1izqiu.jpg
2zedtfr.jpg
9u6u6c.jpg
2hfqmwp.jpg
bhd6xv.jpg
2urtg1y.jpg
kak611.jpg

Nastavljamo po djelomično mokrom kolniku, prati nas savršeni kontrast stjenovite planine sa lijeve i pitome zelene obale jezera sa desne strane. Stižemo do mjesta Cargnano, najpoznatijeg po rujanskoj *Centomiglia* regati. U centru nas dočekuje mandrać za kojeg imamo osjećaj da ga je netko nacrtao i tu namontirao za turiste, ali doslovno :

358zci9.jpg
25p2sdu.jpg
5e7dd0.jpg
a1kcxw.jpg
59u2rb.jpg
1zztfes.jpg
149w191.jpg
wldf84.jpg
30a72bk.jpg
14l4wt0.jpg

Napuštamo slikoviti Gargnano i krećemo na najatraktivniju moto dionicu puta oko jezera. Slijedećih 40-ak kilometara izmjenjivat će se zavojite dionice, tuneli, vijadukti, usjeci u planinu... Na platou iznad jezera smješten je Tignale, a pruža jedinstvenu mješavinu pogleda na jezero, planine, padine sa nasadama maslina. Panoramska cesta vodi iz lučice Tremosino kroz kanjon prema platoima sa kojih se pruža pogled od kojeg zastaje dah...i to sve dok ne poplaviš... Prema izboru njemačkog Frankfurter Zeitung-a ta dionica je svojevremeno izabrana za najljepšu bajkersku cestu na svijetu !!! Dok je mjestašce Termosine pak izabrano za najljepše selo u Italiji po izboru nekog Društva talijanskih općina. Mora se priznati, zaista impresivne titule. Idemo redom, prvo Tremosine :

280p7io.jpg
mj7fci.jpg
157i2p2.jpg
34qvguq.jpg
hx426d.jpg
ir6hah.jpg
303g2ub.jpg
k8309.jpg
16jog8i.jpg
zuo034.jpg

Nakon nekoliko kilometara i par tunela odvajamo se u brdo prema Tignaleu. Zavojite serpentine dovode nas do vidikovca i zanimljivog pogleda na jezero i okolna brda. Od ljepote pogleda zaista mi zastao dah, ali kako sam po prirodi praktičar, ipak sam mudro udahnuo prije nego sam poplavio. Opijeni i omamljeni ljepotom, ipak smo se sjetili napraviti i nekoliko fotografija :

21kyq08.jpg
2rvyall.jpg
wv7tp2.jpg
10prfhx.jpg
2804bck.jpg
qpnq5u.jpg
34q945s.jpg
21dlsuc.jpg
eg64qh.jpg
33ug23d.jpg
106er6h.jpg
atp7ok.jpg
344r4uh.jpg

Spuštamo se nazad na cestu uz jezero i nastavljamo sa neponovljivom vožnjom kroz tunele, usjeke i vijadukte do Limone-a. 

o1heb.jpg
2e3d2io.jpg
2rc67no.jpg

Limone Sul Garda je najsjevernije mjesto na zapadnoj obali. Ime mu potiče od latinskog naziva *Limes* što bi u prijevodu značilo, ne limuni, nego : granica. Zanimljivo je da su bili kompletno izolirani infrastrukturom sve do 1932 godine, kad je izgrađena cesta uz zapadni dio jezera. Do tada, sve se odvijalo jezerskim putem i brodovima. Atmosfera je tipičnog ribarskog sela uz značajni povijesni centar a sve u podnožju spektakularne planine *Dosso dei Roveri* koja je svojom ljepotom čak bila i motiv na slikama velikih majstora : Goethe-a, Lawrence-a i Ibsen-a. Današnji simbol sela su (eto...ipak !!) nasadi limuna koji se uzgajaju po brežuljcima, a mogu se vidjeti i po terasama kuća. Crkva San Rocco smještena je iznad sela odakle puca prekrasan pogled na jezero.

Na ulazu u centar parkiramo na savršeno organiziranom obalnom parkingu i krećemo u obilazak kroz pješačku zonu. Fantastično uređena riva i šetnica, te pogled na planinu u pozadini mjesta, doslovno nas ostavljaju bez daha ali smo ipak u zadnji trenutak došli k sebi i iz praktičnih razloga počeli nanovo disati. Nisu ti slikari bili nimalo bedasti !! I ja bi volio ostati tu koji dan, makar i sa soboslikarskim kistom u ruci. Sve vrvi od restorana, gelateria, pizzeria...u pokrajnim uličicama sve načičkano slikovitim dućanima....a broj i koncentracija hotela je isto tako teško opisiva (ne samo ovdje nego i u svim ostalim mjestima uz obalu). 

2web02c.jpg
fezxw1.jpg
ela5jk.jpg
2zexl3n.jpg
29dacug.jpg
2qvs9r5.jpg
24c8k8n.jpg
1j15j5.jpg
119mg6a.jpg
2dv1yrp.jpg
adkg8g.jpg
206gfg1.jpg

Na ovom reklamnom panou može se vidjeti koliko kojekakvih hotela, hotelčića i pansiona ima jedno malo mjesto poput npr. našeg Lovrana :

28gxbpv.jpg

Dok se nebo mrači i polako počinje kišiti, nastavljamo dalje idiličnom cestom uz jezero prema najsjevernijem mjestu na jezeru Riva del Garda, koje je i jedno do najvećih mjesta na jezeru, a zovu ga popularno *biser jezera*. Dominiraju palme, stabla limuna, masline i lovora. Pari da smo negdje, recimo na Šolti ili Korčuli. Još samo fale rogači i ovce. Vlada doslovno pravi mediteranski ugođaj, a sve to praktički u podnožju glečera...zaista ugodno i nadasve neočekivano flora okruženje. Tu je također i popularno odredište za windsurfere. Parkiramo u centru, a kiša nam nažalost opet kvari ugođaj i šetnju centrom. Šteta, jer centar djeluje jako simpatično i nadasve umirujuće. Vrijedilo bi barem omrčiti pivušu na kakvom autentičnom trgu. Radimo tek nekoliko fotografija....slijedi neizostavno rutinsko brisanje j*****g  mokrog sica i pičimo dalje u blisku budućnost i kišovitu neizvjesnost.

14nmm8h.jpg
rit9pu.jpg
2vxned1.jpg
2pqlsw2.jpg
k48fv4.jpg
qrhxfl.jpg
24q3i15.jpg

Dolazimo u mjesto Torbole, smještenog u impozantnom podnožju planine Monte Baldo, a karakteristično je po smještaju kuća u obliku amfiteatra i sve su okrenute prema jezeru. Logično...jer s druge strane je planina!! Pa kakva bi to kuća bila da terasa gleda na stijenu, a WeCe na jezero i plažu ? Zbog gotovo stalnog vjetra, što jačeg, što slabijeg, turistička ga je ponuda profilirala u glavni regionalni centar za windsurfing i jedrenje. Najljepši dio mjesta je lučica koja je ostala u izvornom obliku i izgledu ribarskog sela. Nažalost, naša draga kiša pojačava pa se ne zaustavljamo, nego samo prolazimo u laganom turističkom tonu i okidamo tek nekoliko fotografija s motora : 

2zhjjbn.jpg
15y6bvb.jpg
2zow4yc.jpg
2ufx993.jpg
11j4yt5.jpg

Broj surfera i jedriličara ugodno iznenađuje i nadilazi sva očekivanja za jedno jezero :

23kre3s.jpg
sxlztf.jpg

Nastavljamo uz istočnu obalu jezera koja je kudikamo drugačija i pitomija od zapadne, a samim time i pogodnija za kupanje. Plaže su uglavnom umjetno napravljene i nasute, no u duhu talijanskog dizajna, savršeno uklopljene u okoliš. I to toliko dobro, da smo neke prošli a da ih uopće nismo ni vidjeli :

 mw4m0j.jpg
1opy78.jpg
35b8phc.jpg
2roho8y.jpg

Praćeni dosadnom kišom stižemo u Malcesine, mjesta smještenog u podnožju planine Monte Baldo. Stari dio grada zaista ima poseban šarm, uključujući lučicu / marinu okruženu sa tipičnim talijanskim restorančićima-trattoriama. Žičara vodi na vrhove planine Monte Baldo gdje se u 20-ak minuta uspona dolazi do skijališta i top pogleda na jezero. Taj planirani visokodometni izlet na sveopću žalost otpada, zbog lošeg vremena i vrhova planine zamotanih u oblake. Parkiramo, već pomalo nervozni (ustvari samo ja!!), pokušavamo ignoririrati proljetnu kišu u jesenskom tonu i zalazimo nizbrdo u stari grad. Uzimamo i kacige...nek se nađu ako kiša pojača !

vdeq9i.jpg
5ey51z.jpg
2uhsf9s.jpg
28hg00z.jpg
fzak41.jpg
2q8udr8.jpg
e848hv.jpg
2i7r32b.jpg
27yts41.jpg

Po već ustaljenom i sada već podosta dosadnom scenariju, slijedi brisanje mokrog sica, nervozno mrmljanje o sreći, karmi...uz poneki upitno- usputni talijanski poluprezirni pogled. Nastavljamo dalje cestom koja cijelim putem vodi tik uz samu obalu jezera. Redaju se gotovo pa morski pejzaži, plaže, restorani, brodovi na sidrištima, sve uredno posloženo...eto...s obzirom da smo i nautičari, oko je naviklo na *laganu dozu* nereda i hajdučije u HR lučima, pa mi se u takvim urednim nautičkim okruženjima uvijek nanovo nameće ono jednostavno elementarno pitanje na koje (pre)često nemam odgovor : ZAŠTO ? Odmah mi pada na pamet i elementarno jednostavan odgovor : E BAŠ ZATO !!

kbshw2.jpg
29vl34k.jpg
ranuqw.jpg
sdjmdy.jpg

Stižemo do malog mjesta Val di Sogno. Parkiramo i nakratko uživamo u slikovitim i šarmantnim motivima bajkovitog mandraća i lokalnih uličica. Sad je već probuđen i onaj  skriveni romantični dio bajkerske osobnosti, pa se bacam na ovjekovječenje tog trenutka :

 10s5an8.jpg
2di3uqp.jpg
fbbwo0.jpg
2col7nn.jpg
25s6fwg.jpg
10fubdc.jpg
142apky.jpg

Tek nekoliko kilometara dalje je slijedeća destinacija, Brenzone, tu imamo rezervirano noćenje u hotelu. Vrijeme do večere iskoristili smo za ležernu ( i nadasve romantičnu naravno...) šetnju uz obalu, druženje sa pernatim dijelom ovdašnje populacije, uživanju u panoramskom pogledu na jezero, a napokon sve to bez kiše. Ne znam zašto, ali u tim trenucima počela me pucati ona stara pjesma : Singing in the rain... romantična dušica i jbg, nema tu pomoći :

23u4wno.jpg
fa8odu.jpg
2vb56co.jpg
2m3nx5k.jpg
1zew37d.jpg
o7vcif.jpg
vkup5.jpg
315bjva.jpg
15fpr81.jpg
333hll1.jpg
2e519x0.jpg
wsqpvl.jpg
2r58d9d.jpg
160688k.jpg
2cnaaa9.jpg
34hc5md.jpg
25akawz.jpg
 
Born to ride...forced to work

Easy rider

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 772
  • avatar_32115_1388685358.png
  • Lokacija: Na netu
xx.gif
Odg: LAGO DI GARDA - Stari rimljani, pernata čeljad & bajkerski romantizam
« Odgovori #2 : 31. Listopad 2015, 18:52:55 »
 



NEDJELJA

Ujutro napokon puklo lijepo vrijeme, nema kiše, nema brisanja sica, pa mi sve nešto nedostaje u tom jutarnjem ritualu pripreme za polazak i ne napušta me osjećaj da sam definitivno nešto zaboravio. A baš sam bio odlučio pokušati brisanje zatvorenih očiju !! Još uz doručak jednoglasno je donesena odluka da nadoknadimo propušteni izlet žičarom na Monte Baldo. Dakle, slijedi kratki povratak u Malcesine i odlazak u visine. Kupujemo karte (20 Eur po osobi) a pridružuju nam se biciklisti sa mountain bike-ovima i nekoliko paraglajdera sa poprilično voluminoznim ruksacima. Za sve rekvizite plaća se još nešto dodatno na kartu. Naime, sa vrhova Monte Balda postoji nekoliko mountain bike staza prema podnožju kao i paraglajderski teren za uzlet. Kad se uzme u obzir da je cijeli taj komleks na vrhu po zimi atraktivno skijalište, dolazi se do prilično jednostavne formule kako iskoristiti turistički potencijal svih 12 mjeseci godišnje. Eto...kod nas takve jednostavne formule nekako ne funkcioniraju. Npr. žičara na Učku...u planu je već 20-ak godina, a još dan danas nema je ni u tragovima. Osim naravno, u predizbornoj kampanji...zvuči prejednostavno...zar ne ? S obzirom da su ubrzo izbori, ove godine je za očekivati rezanje kakve jeftine vrpce za početak radova. Sumnjam da će se upuštati u polaganje kamena temeljca jer to ipak nešto i košta...a svi dobro znamo kakva je situacija...

Da se vratimo na osnovnu misao : žičara je napravljena davne 1963 godine, ima impozantan kapacitet prijevoza od 600 osoba na sat, a podijeljena je u dva dijela, sa presjedanjem negdje na prvoj trećini uspona. Prilikom presijedanja, kako to dolikuje originalnom rvackom turistu, ponosno sam, mrkog bajkerskog pogleda i sa prezirnim osmjehom (na kojem bi mi sasvim sigurno pozavidio i Mr.Bean), među prvima osvojio mjesto u velikoj kabini odmah do najvećeg prozora i sa super pogledom na jezero. Vjerovatno bi mi i stari rimljani pozavidili na ovom osvajačkom pohodu!! No da ne bi sve išlo glatko, uslijedilo je neočekivano  iznenađenje u vidu meni još nepoznatih dostignuća moderne znanosti i tehnologije. Naime, kabine su u drugom dijelu žičare napravljene tako da se tokom uspona zarotiraju za 360 stupnjeva, pa gdje god da stojiš unutar kabine, svi putnici uspiju vidjeti barem dio zaista impozantne panorame i pogleda na jezero. E jebem ti modernu tehnologiju i ravnopravnost svih naroda i narodnosti na žičari !! Sa izuzećem tehničke neugodnosti u vidu rotirajućih kabina, sve u svemu, povratak u Malcesine i odlazak na Monte Baldo zaista je bio pun pogodak. Ovako to izgleda na reklami :
22kuhi.jpg
x2wkd5.jpg
2sb0unn.jpg

A ovako u stvarnosti, dijelom sa osvojene pozicije u kabini i kad je MOJ PROZOR bio okrenut prema jezeru :

j9lxc6.jpg
o73nef.jpg
53mvyo.jpg
v60p08.jpg
2zi5tsj.jpg
4llemw.jpg
qna51k.jpg
24axxjn.jpg
1zpgor8.jpg
28k5wfr.jpg
ogapzs.jpg
11hwk6h.jpg
4tqav8.jpg
6o3gy9.jpg
j9lhk3.jpg
10r4ciq.jpg

Slijedi sjetni povratak na početnu točku u podnožju i nastavak vožnje uz jezero. Danas još ima dosta toga za obići, a na čekanju je i onaj najtužniji dio svakog izleta : povratak kući. Ugodnom turističkom vožnjom stižemo do mjesta Castelleto gdje nas dočekuje odlično sačuvana srednjovjekovna tvrđava i po već ustaljenom običaju, fenomenalan mandrać i savršeno uredan centar mjesta : 

1r4rnk.jpg
vg1yxv.jpg
2im8dvr.jpg
25jb1j4.jpg
11rb04l.jpg
23qxd9g.jpg
f0ojo2.jpg
aeb96w.jpg
16jetmw.jpg
308is5g.jpg
30hwl89.jpg
zstjk4.jpg
zo85l.jpg
16h28ue.jpg
26vpt.jpg
2jg07pd.jpg
25qq7hs.jpg

Nastavljamo uz obalu jezera  sada već po prilično ugodnom i sunčanom vremenu. Redaju se plaže, hrabriji kupači, hoteli, restorani, a bome danas i mnogobrojni bajkeri, uglavnom njemačkih i ponešto austrijskih registracija.  Eh, da je barem jučer bilo ovakvo vrijeme. Cijeli landscape danas djeluje daleko pozitivnije nego jučer po onom sumornom vremenu :

zmgugj.jpg
dfwrch.jpg
35i8xo6.jpg
11r5gms.jpg
5fey2o.jpg
14b0qoj.jpg
2b6521.jpg
91jojo.jpg
2dh9nwh.jpg
16h0ln8.jpg
2ike6fa.jpg

Stižemo u mjesto Garda. Stari grad odiše srednjovjekovnim šarmom, a lijepa lučica i obalna šetnica pretrpana restoranima i gelateriama dominiraju savršenom rivom. Parkiramo i krećemo na ugodnu šetnju i kratku okrijepu u hladovini koja danas neobično paše, a sve to u popriličnoj gužvi na obalnoj šetnici. Nedjelja i lijepo vrijeme izmamili su veliki broj domaćih i turista u šetnju pa smo se lijepo utopili u gomili :

290ra7p.jpg
8zla0z.jpg
1495i00.jpg
242wlm0.jpg
5zoav9.jpg
inhkkh.jpg
9teulu.jpg
j60dp1.jpg
1ze8b3c.jpg
bf0rns.jpg
i4k00y.jpg

Krećemo dalje uz obalu po sada već prilično toplom i sunčanom vremenu (a mi u poluzimskoj spremi!!) i brzo stižemo u Bardolino, gradić smješten u podnožju brijega gdje uspijevaju vinova loza (poznato crveno vino *Bardolino*) i masline. S obzirom na postotak obrađene  površine, reklo bi se da ovdje nemaju problema sa poljoprivrednim poticajima !! Vinski podrumi, trattorie (gostione) na svakom uglu, već i samim izgledom pozivaju na topli obrok i čašu vina!! Plaža je tako uređena da se je ne bi posramilo ni kakvo puno veće i razvikanije turističko mjesto. Mandrać, ribarske barke... pomalo podsjeća i na naše otočke lučice... na onaj dobro poznati mediteranski štih...samo što je ovdje nekako sve uredno posloženo :

28l7jb.jpg
inanv6.jpg
2qx3l7q.jpg
rthson.jpg
2csi4ow.jpg
25kl8jq.jpg
alkhft.jpg
2lk62b4.jpg
2usamfd.jpg
ix9j7m.jpg
ae1qix.jpg
3132k2u.jpg
vzwyo4.jpg
ng8wi1.jpg

Već dobrano pregrijani sjedamo na motor i krećemo na posljednju, nažalost opet veoma kratku dionicu obilaska jezera i vrlo brzo stižemo u Lazise, jedno od najljepših i turistički najjačih mjesta na jezeru (tome svakako kumuje i blizina Verone), a smješteno na njegovom najširem dijelu ( 17 km). Ime mu potječe od latinske riječi *laceses* što bi otprilike značilo : selo na jezeru. A što drugo... kad je u to doba valjda samo Rim bio grad. Kako doista datira još iz rimskog doba, takva je i neobično dobro očuvana gradnja, odnosno zidine koje ga okružuju. Prekrasan stari grad sa karakterističnim uličicama (pomalo podsjećaju na Dubrovnik ili Trogir u MP3 izdanju) prepunim kojekakvim dućanima i betulicama, namijenjenih, naravno, prvenstveno turistima. Lučica također datira iz starih vremena, tu je navodno još u 14-om stoljeću bila stacionirana carina. Prekrasne i dobro očuvane srednovjekovne vile unutar zidina koje su služile kao ljetnikovci, ostaci kupatila sa termalnom vodom, a sve okruženo dojmljivim parkićima i zelenilom. Lokalna atrakcija su pitomi labudi koji izlaze na obalu među turiste a mogu se hraniti kruhom. Naravno...treba paziti na prste, jer pernata čeljad baš i nema milosti kad je klopa u pitanju. Tu je i mandrać, riva / šetnica, pokoja ribarska barka...prava idila. U sve to, tek malo odmaknuta, gotovo nevidljivo je uklopljena i trajektna luka. Ferry boat-i, trajekti i turistički brodići uredno i vrlo često povezuju sva veća mjesta uz obalu, što turistima svakako olakšava obilazak svih važnijih destinacija na jezeru. U biti, postoji mogućnost stacioniranja u jednom mjestu, a cijelo jezero i sva ostala mjesta moguće je obići ferrijem i sve to obaviti bez automobila. To bi ja nazvao savršenom turističko-ekološko samoodrživom, izrazito zelenom, bla, bla...itd u tom nekom greenpeace stilu...organizacijom.  
Već smo solidno pregrijani (s veeeeeeliiikom ladnom zidarušom u mislima...) i kao da je mene pitao, na ulazu u centar mjesta dočekuje nas open biker*s bar sa prostranim parkingom. Odmah bez razmišljanja skrećemo i parkiramo, reklo bi se, čisto iz solidarnosti : 

30s8xg6.jpg
24wggoz.jpg
2dwawjt.jpg
30hqvxv.jpg
2z8qlhi.jpg

Probuđene rokerske romantike, teška srca se odvajamo od hard rock ugostiteljstva (čitaj : ladovine i ladne pive...) i odlazimo na kratku šetnju u sam centar i na rivu. S obzirom da smo tu već nekoliko puta bili, te poprilična poslijepodnevna gužva, kumuju tek kraćem zaustavljanju :

1ewc9h.jpg
30jqwbt.jpg
29y3x9d.jpg
2pr6vc9.jpg
2wdqa06.jpg
14dftow.jpg
2encf1v.jpg

Eto, simbolično završismo obilazak jezera upravo tamo gdje je i začeta ideja o ovom izletu. Već je kasno poslijepodne i sa zaista dozom tuge napuštamo ovaj (doslovno) bajkerski raj u kojem smo proveli zadnja 3 dana. Ciljamo i uključujemo se na prvi priključak autoputa. Nedjelja je, nema šlepera, tek pokoji pretpotopni rumunjski autobus. Tempomat je odradio dobar dio posla, pa je vožnja na povratku uz AC/DC i društvo bila daleko ugodnija, brža i nadasve ležernija nego na dolasku, uz tek jedno kraće zaustavljanje za tankanje i par minuta u toaleti za kontrolu frizure i make up-a.

2d0zvys.jpg
3178db8.jpg

Još uvijek pod snažnim dojmom posljednja 3 dana, pred garažu sretno stižemo taman u noć. Baš idealno vrijeme za završno opuštanje uz pivu-dvije s pogledom na savršeno osvijetljeni Kvarner. Neprocjenjivo...

I na kraju, evo još nekoliko suhoparnih podataka i neizostavnih osobnih zapažanja bajkerske zbiljnosti, te pokoji totalno nebitni detalj koji će nekoga možda čak i zanimati :

Za 73.62 % fotografija koje ste imali privilegiju ovdje vidjeti zaslužna je moja bolja polovica te vjerna moto suputnica i supatnica u svim vremenskim uvjetima. Pa joj se evo ovim putem zahvaljujem i svakako se preporučam za suradnju i ubuduće. Odradili smo nešto malo preko 1000 kilometara, autoput u jednom smjeru 20.5 EUR-a, cijene noćenja sa buffet doručkom kreću se od 45-50 EUR-a pa na više, u srcu ljetne sezone još je nešto skuplje. Piva je uglavnom oko 5-6 EUR-a (dobije se i neki mali snack), cappucino 2-3 EUR-a. Pojam  prehrane i bajkerskog preživljavanja poprilično je rastezljiv pojam...ali solidno se može pojesti u prosječnom restoranu (osnovna 3 slijeda uz botilju lokalnog vina) za 40-50 EUR-a / dvije osobe. Definitivno nije Low cost destinacija (uostalom nije tako ni osmišljena) ali nakon svega viđenog, zaista vrijedi svake lipe !! Vidjeli smo i dosta automobila njemačkih tablica sa motorima na prikolicama. Jednostavno dovuku motore i za vikend se điraju oko jezera. Naime, kome je samo do vožnje bez nekih čestih i dužih zaustavljanja, jezero je sasvim lijepo moguće bez presinga obići u jednom danu.
Tijekom nepuna 3 dana oko jezera vidjeli smo valjda više stabala maslina nego što ih ima cijela Hrvatska ( i sve to na sjeveru, praktički ispod glečera...), a doslovno niti jednu zapuštenu, zaraslu u korov ili napuštenu !! Nismo vidjeli niti jednu zapuštenu kuću, neuredno dvorište, nepokošen travnjak, ni najmanju naznaku bilo kakvog gradilišta / bauštele (kako na cesti, tako ni oko kuća...), niti jedan nepropisno parkiran auto (!?!), bilo kakvog smeća ni u tragovima. Čak i na plažama imaju male kontejnere u bojama za sortiranje smeća. Nismo sreli niti jednu policijsku patrolu, svi uredno voze po propisima i ograničenjima, piva je uvijek bila poslužena propisno ohlađena i savršeno orošena, klopa OK, turističko osoblje ljubazno i sa profesionalno instaliranim Garfield osmijehom na licu...jednom riječju...zaista prava lekcija iz turističkog managementa. 

A zaključak sa početka priče, da bi sve to vrijedilo vidjeti i obići motorom, nije bilo ništa drugo nego PUN POGODAK !! Topla preporuka svim putnicima namjernicima...

I da završimo romantičnom bajkerskom klasikom : jednog lijepog, ali obavezno sunčanog dana...zasigurno ćemo se vratiti !!
  • Sviđa mi se 3
  • Hvala 3
  • Podržavam 3

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Teoreticar ..., 12095 postova
  • Lokacija: Lazarevac
  • Motocikl: BMW R1200GS Adv

Zahvaljujem na fantasticnom putopisu! Verovatno ove predele necu nikad videti, ali se sad osecam kao da sam tamo bio. U poslednjem pasusu su odgovori na sva pitanja koja sam imao - koliko dana je potrebno za obilazak jezera. Steta sto niste imali lepo vreme od prvog dana.

 

Svaka cast!

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 418 postova
  • Lokacija: Mladenovac
  • Motocikl: kavasaki kle, BMW K 1200RS

hvala hvala hvala  ( ipak su 3 dana )

Lijepi pozdrav  i sretni praznici (praznik je isti samo navigacija nije )

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • ODUSTO OD DIJETE, 2515 postova
  • Lokacija: ZEMUN
  • Motocikl: GSX650F & NMAX155

Hvala puno na putopisu, mnogo mi pomogao u planiranju mini odmora. Taman ste mi  potvrdili moje odluke i planirane obilaske.

Ja krećem za 10-tak dana ali ovog puta kolima. Moram vodim decu, obećao prošle godine tako da moram na 4 točka.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 240 postova
  • Lokacija: Banja Luka, BiH
  • Motocikl: BMW 1600 GTL, Vespa PX 200

Mi smo se porodično juče vratili. Bili smješteni u Limone i vodili klince u Gardaland. Potpuno isti osjećaj imam oko predjela. Dogovor je pao slijedeće godine motorom da se obiđe.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 893 postova
  • Lokacija: Skoplje
  • Motocikl: Honda CBR 1000f

EASY, pa ti si vozio gde sam takoreci izrastao ko klinac. Godinama sam isao u Veronu, a na Lago Di Garda skoro svakog drugog dana. DA, Limone je predivan gradic, ali meni srce pripada Bardolino.

Naravno sve ovo se desavalo kada sam bio klinac, a sada kao starac mogu samo da sanjam kako to izgleda.

Ipak, HVALA ti sto si me odneo u detinjstvo i potsetio puno lepih trenutaka ..... a bogami i curica ;)

Da ne hvalim samo gradove, GARDALAND je MUST, predivan park u kome treba provesti bar 3 dana da bi osetio sve cari.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 893 postova
  • Lokacija: Skoplje
  • Motocikl: Honda CBR 1000f
Pre 6 sati, milje80 je napisao:

Mi smo se porodično juče vratili. Bili smješteni u Limone i vodili klince u Gardaland. Potpuno isti osjećaj imam oko predjela. Dogovor je pao slijedeće godine motorom da se obiđe.

Daj info oko karta. Koja je cena? Zadnje sto sam znao je da je 38eura za dan. I jesu li promenili ciklus rada? Ranije su otvarali samo u toku leta.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 62 postova
  • Lokacija: Rijeka Hrvatska
  • Motocikl: Gold Wing 1800
Pre 22 sati, bocca_bastard je napisao:

Odlican putopis. Predeli su sjajni. Eto kad narod zna da zivi od turizma

 

Voleo bih iskreno da malo vise detalja bude oko motora. Kapiram da si se ti vec navikao i sve ali za vecinu je GW cista egzotika. Pogotovo noviji model

Motor je 2014-a godina, ima 25000 pređenih kilometara bez ikakvog problema. Redovno se godišnje servisira u Ljubljani (tamo je i kupljen nov pa uvežen u HR). U umjerenoj (turističkoj) vožnji potrošnja se kreće 5.5 - 6 litara / 100 km. U gradu  možda oko 7 litara. Za gradsku vožnju uglavnom koristim skuter pa je 7 litara više nagađanje nego izmjerena potrošnja. Rezervar 24 litre, autonomija oko 400 kilometara. Opremljen je grijanim sjedalima za vozača i suvozača, grijane ručke (sve podesivo) i ispred nogara lijevo i desno može se otvoriti klapna iz koje topli zrak sa hladnjaka struji na stopala pa i tu ponešto grije.  Najniža temperatura koju smo preživili uz sve resurse grijanja je bila -3 C između Postojne i Ljubljane. Najduža dnevna tura je bila 800 kilometara (Dubrovnik-Rijeka) nakon koje sam se sa motora digao kao da se ništa nije dogodilo, ali doslovno !! Komfor sjedenja je vrhunski, pogotovo za suvozača. Vjerovatno je to jedini model na tržištu gdje suvozač sjedi komfornije od vozača !! 150 litara prtljažnog prostora + paket treger daju dovoljno prostora za ponijeti sve potrebno za višednevna putovanja u dvoje. Set Bridgestone guma u Sloveniji košta 330 EUR-a sa montažom. Redovni servis oko oko 200 EUR-a. Radio, 6 zvučnika, surround, USB port (pa uglavnom slušamo svoju glazbu sa USB-a). Ugrađenu Internu komunikaciju ne koristimo (treba ugrađeni kabel spajati na kacige) nego koristimo bežičnu komunikaciju koju selimo sa zimskih na ljetne kacige. Mada, kažu da preko kabela sve to skupa funkcionira kvalitetnije nego bežično. No čini mi se pomalo nepraktično.

Eto, to bi bili ukratko dojmovi i detalji iz prve ruke. 

 

  • Sviđa mi se 1
  • Hvala 2

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 240 postova
  • Lokacija: Banja Luka, BiH
  • Motocikl: BMW 1600 GTL, Vespa PX 200

@vortex4borg

 

Cetiri karte su 138 eura (djeca su 7 i 9 godina) ovo je samo za Gardaland i to na kasi. Moze se na prodajnim mjestima naci jeftinije u Sirmeone u samom gradu (kupis dan ranije kartu). Mi to nismo skontali.

 

Sea life je pored i posebno se naplacuje, ne znam koliko jer mi nismo stigli ni Gardaland preci u cijelosti. 

 

Parking je obavezan i 5 eura je bez obzira koliko se zadrzis. 

 

Rade od 10 do 18. 

 

Mi smo bili prosli vikend i sve je u pogonu ukljucujuci i cirkus i novi Shaman rolerkoster. Znaci u fulu rade. 

 

Pomfrit 5 eura, sokovi oko 3 eura kako koji. 

 

Njihove slike od 3 eura do 20 eura. 

 

Piknik zona otvorena tako da se moze unijeti hrana i pice. 

 

Ako jos sta interesuje samo pitaj. 

 

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 893 postova
  • Lokacija: Skoplje
  • Motocikl: Honda CBR 1000f

@milje80

hvala na odgovoru, samo me onako zanimalo sto i kako je sada jer zadnji put bio sam tamo sa cerkom 2001 god

ipak su se stvari promenile, tada sam morao da cekam 15 Maj da bi startovala sezona.

 

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Нек иде живот, 858 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Vulkan 800 некада био Keeway Supershadow 250

Прочитах у комаду 8) свака част за опис и слике , врхунски :takoje:

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

Pridruži nam se!

Možeš sada da napišeš svoj odgovor, a kasnije da se registruješ. Ako imaš nalog, uloguj se i napiši svoj odgovor.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Aktivni korisnici   0 članova

    • Nema ulogovanih članova koji gledaju ovu stranu.


×
×
  • Create New...

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja