Jump to content

Moto Zajednica

Voznja po oluji!

Recommended Posts

  • Zainteresovan, 974 postova
  • Lokacija: Dembelija

Juce resim sa zenom da se provozam malo do Gaja to je neko selo pored Kovina i tamo sa nekim drustvom odemo na neku prelepu plazu u nekim rukavcima itd.

E sada znali smo mi da ce navece biti lose vreme i tako racunajuci resimo da krenemo kuci oko 17-18h ali to ipak nije bilo dovoljno rano!!!

Racunam treba mi pola sata 45min plafon. Ali ipak smo okasnili. Situacija je takva da sam kao najgori amater krenuo bez oba kombinezona :staa: Ajde sto je krenulo da sipi ali je krenuo olujni vetar. Gledao sam da sto brze dok jos mogu se dokopam grada. Reko ajde pokisnucu nije strasno ali makar me nece ubiti vetar. I taman skoro pri ulasku u Pancevo krece ludilo vetar i da je barem konstantan nego zestoki udari. Bukvalno nas vetar baca i odvlaci sa puta. Uzas, motor je tezak 275kg na srecu ali ipak nije dovoljno. Osecam kao da mi neko izvlaci tepih pod nogama ja ga lomim i kontriram ali ovo cudo vuce. Na kraju stajemo pod neku ciradu kod nekih ljudi i tamo cekamo da makar vetar oslabi. Posle nekih 25-30min odlucujem da nastavimo i stvarno jeste malo bolje ali je posle bilo bas cupavo na pancevackom putu koji je na cistini i na samom mostu je bas bilo zestoko bilo je par udara gde mi bas nije bilo svejedno ili bolje receno usrao sam se. Reko da sam makar sam na motoru ali je zena samnom. kada sam usao u grad i 29. Novembra milina, nema vetra ni blizu ali kisa pojacava ludilo, nije mi smetalo posle onakvog vetra :lol: Dokopali smo se usca i garaze gde je dosao moj brat po zenu i doneo mi cizme i kombinezon i uzeo kofer. Posle je bilo milina, kisa je padala ali slabije, vetar slabije, ja najzad sam na motoru i manja povrsina bez kofera i onda je sve do kuce bila ladovina. Nisam verovao da ce mi se desiti ovako nesto tako blizu kuce, krenuo sam potpuno nepripremljen. Uzas, pazite se ljudi vetra, kisa nije problem ali vetar...

  • Podržavam 2