Jump to content

Moto Zajednica

i ja doso

Recommended Posts

• U prolazu, 24 postova

HI  ;D eto i mene na Bjbikers . Pre godinu dana sam postao ponosni vlasnik Aprilie AF1 sintesi -PRELEP pocetnicki motor koji obozavam sve dok se ne pokvari i ne cujem koliko su delovi i ruke . A posto vec ima dobru kilometrazu iza sebe ( sto na cajgeru sto u kombiju na putu do majstora) poceo sam da radim dostavu na skuteru jer je to bio jedini nacin da stalno vozim dva tocka! Vec sam 3 puta padao sa motora ali svaki put sa opremom i od tada sam stvarno naucio mnogo toga a pre svega da se ponasam kao da me niko ne vidi i da ne sedam na motor ako nisam 100% siguran u njega i ako nemam opremu ,pa cak ni do trafike!!! I ako sam pocetnik svima toplo preporucujem KVALITETNU opremu i to iz licnog iskustva npr. zadnji put mi je na Dusanovackom mostu isklizao prednji tocak na nekih 70/80 km/h ,klizao sam desetak metara do cisterne gde sam zavrsio u zadnjem levom tocku a motor u desnom ! Na motoru se rasturio neki deo u viljusci tako da je isao ukrivo a ja sam zavrsio sav ugruvan ali bez ikakvih preloma i sl. samo zahvaljujuci kacigi i stitnicima tako da od tada ne vozim ni 50 metara bez njih. Takodje sam primetio jos jednu stvar : bajkeri uvek nose punu opremu a sminkeri skoro nikad jer kako ce ljudi da znaju da je bas njima tata kupio nov motor ? :D Sve u svemu nadam se da nisam smorio i vidimo se na putu!!! POZ

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• U prolazu, 2 postova

Pozdrav i tebiiii. Moj buraz je nekada ludovao za tom AF i vozio je dve god dok se nije ugasila i to je to. . . Pozdrav i gledamo se po Beogradu!

• U prolazu, 24 postova

Pozdrav i tebiiii. Moj buraz je nekada ludovao za tom AF i vozio je dve god dok se nije ugasila i to je to. . . Pozdrav i gledamo se po Beogradu!

Izgleda da je on pametniji od mene ,ali ipak je to moj prvi bajk tako da ce za par dana on opet na ulicu!!! :D :D :D

post-6157-12879023341568_thumb.jpg

• U prolazu, 24 postova

Pametno. Oprema obavezno.