Jump to content

Moto Zajednica

Pozdrav dobri ljudi

Recommended Posts

• U prolazu, 9 postova

Pozdrav društvo, zovem se Lazar, imam 23 godine, uskoro treba da počnem sa časovima za A2 kategoriju. Volim motore od malena, međutim nisam imao nikakvih iskustava na njima na žalost, pa bih uskoro trebao da nabavim jednog Tomosa apn 6, za malu vožnjicu po selu, naselju itd..kako bih stekao bar neko iskustvo. Šta mislite da li je to dobra odluka ? Takođe, zanimaju me motocikli i same mašine, od čega se sastoje, koji delovi se najčešće menjaju, koji se kvare, kako nešto uraditi sam na svom motociklu, za šta služe koji delovi itd..pa eto, ako neko želi pomoći i dati neki predlog gde bih mogao čitati više o tome, sajtove za početnike itd

...bio bih zahvalan. Potpuni sam novajlija i laik, a svet motocikala me interesuje još od detinjstva. Još jednom pozdrav svima i hvala puno !!! :):):)

• Sviđa mi se 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Braveheart, 707 postova
  • Motocikl: BMW S1000xr, Piaggio Madley 150.

Cao Lazare, 

Dobrodosao na forum, polako polozi i kupi nešto za pocetak pa svake sezone da promenis za bolju i jacu masinu.

Imas dosta materijala za citanje po forumu, pa vrti i citaj sta te interesuje :takoje:

• Hronični Motociklopata, 7410 postova
  • Motocikl: Freza 600ccm Blue Thunder

Dobro došao u svet dvotočkaša :zdravo:

APN6 ti je odličan za učenje za početak da uđeš u štos sa menjačem i kvačilom i malo mehaniku da skontaš. Mnoge generacije motorista su svoje početke imale na APN mašinama.

Promenio član Biker-Boy

• U prolazu, 9 postova
Pre sat vremena, Biker Boy je napisao:

Cao Lazare, 

Dobrodosao na forum, polako polozi i kupi nešto za pocetak pa svake sezone da promenis za bolju i jacu masinu.

Imas dosta materijala za citanje po forumu, pa vrti i citaj sta te interesuje :takoje:

Hvala na dobrodošlici :D

• U prolazu, 9 postova
pre 20 minuta, Biker-Boy je napisao:

Dobro došao u svet dvotočkaša :zdravo: