Jump to content

Moto Zajednica

Kupovina DSLR-a

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 148 postova
  • Lokacija: Sabac-Debeljaca(Banat)
  • Motocikl: kawa zx6r

Kao sto naziv topic-a kaze nosim se mislju o kupovini DSLR-a,sad kuci imam neki digitalac koji je blagi uzas.

Pre mesec dana se supruga porodila,a posto mi je i mobilni old skull nemam scim ni posteno  dete da slikam.

Elem totalni sam laik sto se tice fotografije s zeljom da se malo usavrsim.

Budzet mi je neka suma do 350 evra za polovan DSLR sa objektivom.

Bilo bi ok kad bi bio Canon,i dosta bitna stvar da ima mod snimanja video zapisa da bi zabalezio i na taj nacin deo odrastanja deteta.

Prvo sam gleda canon 300-350 d,ali nema mod snimanja.Na KP-u sam video oglas za 550d za 320 evra sa objektivom.

Ljudi ako moze neki savet neki drugi model stariji,noviji i slicno.

Unapred svima hvala na savetima

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • chef, 1843 postova
  • Lokacija: na proplanku

 

 

 

link iz tvog posta je obrisan da ne reklamiramo oglase.

 

ovaj je odličan. mislim da možeš da spustiš cenu i do 250 .... 550d koriste svadbari za snimanje.... sigurno sigurno nećeš pogrešiti i ne treba ni da tražiš dalje.

 

 

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 148 postova
  • Lokacija: Sabac-Debeljaca(Banat)
  • Motocikl: kawa zx6r

Nije mi bila namera reklama,i hvala na brisanju linka. Za 250 evra bi mu rekao da ga odmah salje,samo jos kad bi znao i uspeo da izboksujem da skine cenu 70 evra.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • chef, 1843 postova
  • Lokacija: na proplanku

ne moraš ni da se zaletiš. ima ih u ponudi. sačekaš malo i naleteće i po nižoj ceni ako ne uspeš ovaj da iscenjkaš.... imaš na fb-u grupu foto-berza. napišeš šta tražiš i koliko si spreman da platiš i sačekaš ponude na inbox.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites