Jump to content

Moto Zajednica

Honda CB 500 X kupovina

Recommended Posts

  • U prolazu, 6 postova
  • Lokacija: Kragujevac

Pozdrav svima,

 

Zelim da kupim ovaj motor, pa me zanimaju iskustva ljudi koji ga poseduju, koji su ga vozill, bilo kakva iskustva vezana za ovaj motor, koje probleme ima itd. Inace sam pocetnik u moto svetu, ovo bi mi bio prvi motor, mislim da je motor od 50 konja dobar pocetak za sticanje iskustva a i cena je privlacna i nameravam ga kupiti na sajmu sl godine, valjda su tada jeftiniji. Ako imate neku alternativu predlozite, unapred hvala.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Јахач змајева, 1537 postova

Nije isti model ali dijeli 85% stvari sa ovim pa ti možda pomognem...

Kupljen 2015. godine, nov iz salona.

Kum se da izvineš zajeb'o jer je 189 visok tako da ovo definitivno nije motor za njega jer sjedi kao na tuti...
Kada smo se u nekoliko epizoda vozili zajedno, uvijek je mnogo smiješno izgledao... 

 

Probao nekiliko puta, ukupno sam sa njim prešao nekih 700-800 kilometara i dao bih nekoliko komentara...


Za nekoga ko uči da se vozi, motor je BAJKA, izuzetno lijepo se ponaša, lagan za manevrisanje (što bi naši poznavaoci rekli "Vozi se kao bicikl").
Po meni malo nizak, mada mislim da model koji ti hoćeš malo bolje stoji po tom pitanju.

Ja sam 182-183 visok i meni se ovaj motor učinio (malo) malen takođe. Možda griješim, ali moje noge ga nisu voljele mnogo...
Jedan dan sam vozio oko 450 kilometara, dupe mi je bilo ok ali noge katastrofa. Kao da sjedim na "skemliji"... (nadam se da znaš šta je to).

Snaga je zadovoljavajuća, vozio je mene i saputnicu (kombinovane težine 150kg) bez ikakvih problema po brdima i brdašcima istočne Švicarske tj. zapadne Austrije i svi smo bili ok. Kada bih ga natovario možda bi mu falilo znage ali to nisam probao pa ne znam... Mi smo se vozali u "light" verziji... samo oprema na nama i jedan ruksak na njenim leđima...


Ako imaš kakvo dodatno pitanje, pucaj!