nelucic 0 Napisano Jun 3, 2010 U prolazu, 2 postova Prijavi odgovor kao problematičan U rubrici predstavljanje clanova sam pomenuo da ne posedujem motor,ali sa svojim skromnim budzetom namenjenim za isti (1100 evropljana;) ) pokusavam da sracunam sta je najbolje.Lupam glavu vec danima,ali mi ne ide Naime,izbor je pao na kineske cruzere tipa qinqgi,kinroad i slicno...Zanima me jedino motor od 250 ccm,da ne objasnjavam zasto,uglavnom tako je Kinroad 250 ccm se trenutno daje za 1000 evra u kutiji nov i za 1100 sa garancijom godinu dana sklopljen...Citao sam sve teme od ranije tako da mi nista nece znaciti postavljanje linkova od ljudi koji se iznerviraju jer otvaram temu o kojoj se manje vise vec govorilo ovde O tome se i radi,naime sve sto vise znam o motorima ovog tipa sve vise sam zbunjen ,jer sam laik i pocetnik...pa bi mi konkretna pomoc dobro dosla Da li se isplati kupovati nesto ovako...smatram da za 1000 evra i nemam neki izbor tako da...;)u gadnom sam sosu U startu odbijam savet tipa: skupi jos para pa kupi polovnog japanca,jer su mi i ove pare vrh vrhova sto se budzeta tice i na duze necu imati novi priliv u isti ( jbg student ) Dobrodosla su iskustva vezana za kinroad 250 ,neke ponude za ovaj polovan model ili mozda sprint 250,qinqgi 250,keeway dolazi u obzir ...misljenja i paralele nov - polovan Hvala svima unapred i izvinjavam se svakom clanu na oduzetom vremenu za citanje teksta ) Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...