Jump to content

Moto Zajednica

VLAD81

Članovi
  • Broj tema i poruka

    453
  • Pridružio se

  • Posetio poslednji put

2 Pratilaca

Profile Information

  • Pol
    Muškarac
  • Lokacija
    Loznica
  • Motocikl
    Kawasaki kle 500

Poslednji posetioci profila

1985 profile views

VLAD81's Achievements

Zainteresovan

Zainteresovan (3/6)

1,7k

Reputacija u zajednici

  1. Mostar
  2. VLAD81

    TDM Srbija

    To se šmirglom rešava lako
  3. @Dejan SD, @Vujka da, skuplja se donji kraj makaza i tako podiže platforma ali nije sajla već "muška" veza, u narodu poznatija kao kruta veza. Iskoristio sam dizalicu za auto, od neke lade, made in SSSR, tako da verujem da je prilično jaka i izdržljiva. Deo koji povlači je spojen sa vretenom dizalice šipkom koja je osigurana na oba kraja sa po dva štifta. Što se tiče visine dizalice, i ja sam hteo da bude što niža međutim, ovakvim sistemima je to nemoguće zbog ugla između krakova sila koji u najnižoj poziciji bude gotovo 180 stepeni te je nemoguće da krene skupljanje makaza(dovodi čak do krivljenja rama a ne kreće podizanje-provereno). Jedino bi bilo moguće hidraulikom koja bi bila pozicionirana na sredini, dakle klip, ne dizalica jer se njoj na tom mestu ne može prići. Evo i sličice Ovde nisu zakačene ali napred dođu i dve opruge koje se pri spuštanju istežu te tako kod podizanja povlače i olakšavaju samo dizanje. Inače napred su i dve opruge koje mehanizam sabija zadnjih par cm spuštanja da ne bi došlo do cimanja pod težinom na samom kraju spuštanja tereta. Za dizanje sam napravio šipku da se to radi stojeći ali može i aku bušilicom tako da bi moglo i to da se iskoristi kao opcija za ugradnju.
  4. @beretta021 Kompp co, Batajnica
  5. Ovako sam ja za sebe uradio Testirao podizanjem 320 kg, meni više nego dovoljno.
  6. @Gliga jesi li proveravao alternator i regler. Napon između faza alternatora treba da je 46-64V na 4000 obrtaja a otpornost namotaja 0,37-0,46 oma. Napon punjenja 14-15V na 4000 obrtaja. Toplotu stvara otpornost. Ako je sve ovo u redu onda ti je najverovatnije problem u konektoru, loš kontakt i verovatno su se zbog toga i istopili kablovi.
  7. Ovo mi liči na ono što više, što dalje, što duže... Aj sad ozbiljno. Iz slične perspektive posmatramo ali drugačijim karakterom. Ja se recimo odlučujem za region, Bosna, Crna Gora, mooožda Albanija i naravno Srbija, eventualno Rumunija. Dakle nešto bliže, sigurnije a ništa manje lepo ni uzbudljivo. U okruženju imaš prelepih mesta, da napraviš dooobru kilometražu, upoznaš neke od ljudi sa foruma i uživaš na maksimumu sa neograničenom improvizacijom putovanja. Par takvih vožnji pa mogu i Dolomiti, Maroko, Iran i šta već ne. Opet kažem, to je moje razmišljanje ali kad se vratim na onu priču dalje, brže, više čisto sumnjam da će biti tako
  8. Dobrodošao
  9. Dobrodošao
  10. Pogled na Risan
  11. Pozdravljam inicijativu ali ako si već platio trebao bi taj što je radio da reši problem. Za neki drugi put možeš i sam
  12. To je problem. Treba lepo očistiti mesta gde naležu gumice.
  13. Naravno, pre sipanja tečnosti vrati šraf na vodenoj pumpi. Stežeš ga na 11Nm.
  14. Kod štelovanja ventila se skida, kod štelovanja karburatora nema potrebe. Kada skineš rezervoar videćeš da li curi na šelni ili dole na ulasku u glavu. Ako je dole, ispusti rashladnu tečnost, dole na vodenoj pumpi(vodi računa koji šraf ćeš odvrnuti). Otvori čep hladnjaka da izađe tečnost. Oslobodiš šelne i skineš creva sa tih metalnih cevi. Njih drži po jedan šraf zavrnut sa gornje strane. Lako se pristupa. Odvrni ga i samo iščupaj metalnu cev. Videćeš na donjoj strani ima žljeb i u njemu taj o-ring koji si obeležio. Očisti lepo ležište gumice i zameni ih. Očisti i ulaz u glavu. Vodi računa da ti nešto ne upadne(kako ovo bezvezno zvuči). Nemoj strugati. Vratiš sve kako je bilo i onda sipaš rashladnu tečnost u tankom mlazu da izbegneš stvaranje vazdušnih čepova.
×
×
  • Create New...

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja