-
Broj tema i poruka
286 -
Pridružio se
-
Posetio poslednji put
Profile Information
-
Lokacija
Banja Luka
-
Motocikl
Peda Tek 250
Poslednji posetioci profila
1805 profile views
Midjo's Achievements
Svrati ponekad (2/6)
108
Reputacija u zajednici
-
Igor Stančević je počeo da prati Midjo
-
Prošle subote sam sjedio na njemu, mislio sam da je mali ali je pozamašan (ja sam 195cm, taman za mene). A i cijena mi odgovara, kao i kubikaža/konjaža. Ovo je nešto kao mini Tenere 700cc. Hajde da mi neko iskusniji odgovori da mi je CFMoto dorastao kao ozbiljan brend? Da li je bolje kupiti CFMoto ili Hondu/Yamahu u istoj klasi? Je li važi koliko para toliko muzike, ili ne važi.. hoću reći, da li bih ja bio zadovoljan sa 450 MT (uloženo-dobijeno, kao i na duže staze)? Hipotetički gledano npr. imam dovoljno novca, da li kupiti 450 MT ili nešto japansko/evropsko?
-
Odvrni svjećicu i izmjeri zazor (ako imaš čime), trebao bi biti oko 0,7mm. Ako je veći, možeš malo "čuknuti" donji dio da smanjiš zazor. Ali preporuka je da se zamijeni svjećica, ne treba škrtariti na tome.. na nekih 5-6 hiljada npr. Evo kako je moja izgledala nakon 7 hiljada, ali jesam je jednom "čuknuo" ili dvaput (ali ne valja puno puta odvrtati jer se zgnječi podloška i onda se gubi kompresija ili rizikuješ da oštetiš glavu motora jer moraš stegnuti pošto je podloška zgnječena). Još nešto? Filter vazduha nisam mijenjao ali sam ga izduvao dobro. Filter goriva sam mijenjao, uzeo davno online iz Kine. 10 komada par evra, tako nešto (za skuter). Nategnutost lanca da bude 25mm u smjeru gore-dole (piše ti na onoj plastici). Ne valja zategnut, ne valja labav. I podmazuj i čisti. To je to. Peda je jednostavna.
-
Ne bih rekao. Na "staroj" Pedi je sito i magnet sa LIJEVE strane motora, iza mjenjača (ključ 21mm ili 22mm) pa pogledaj tu. Ispravka, evo vidim da je neko napisao da su tu sito/filter i magnet. Samo nemojte to zvati filter, to je mrežica koja hvata neke eventualne veće komade.. a magnet hvata metalne opiljke (ali ne alumijumjske). Eto, nisam znao da su iza tog poklopca mrežica i magnet.
-
Čestitam na kupovini i želim da te dugo i fino služi, ovdje pitaj ako imaš neke nedoumice. Srećno!
-
Znaš kako, po mom mišljenju je najidealnije prvih par hiljada koristiti 10W-40 i onda preći na 15W-50. Ali nisam kod sebe našao jeftino 10W-40 ulje, a mišljenja sam da je na ovom motoru bitno mijenjati često. I onda sam od početka na 15W-50 mada bih se složio da je bar na početku bolje 10W-40. I da, može proći kroz hladnjak.. mjerio sam infra (beskontaktnim) termometrom temperaturu ulja. Ulazna cijev za hladnjak je 8-12 stepeni toplija od izlazne, dakle prolazi ulje i fino se hladi. Ali pošto je Mototaktol 15W-50 izuzetno jeftin u Banjaluci (kod mene) odlučio sam da od početka koristim njega. Mjenjač je nakon 7 i po hiljada izuzetno mekan i nemam nikakve zamjerke na mehaniku. I da, akumulator se još drži jer sam ga preko zime čuvao u toplom i dopunjavao. Pali na čvoku, jedino zeza ako duže verglam (npr. zaboravim odvrnuti gorivo) ili ako je hladno ali nije odavno bilo hladno. Dakle, ko može, prve dvije hiljade na 10W-40, a onda, pogotovo na ljetnim vrelinama na 15W-50.
-
Kod mene je došlo neko ulje ali ko zna kakvo.. izbacio sam ga nakon prve vožnje. Akumulator je takođe došao i evo dvije godine radi, ali pokazuje znakove slabljenja.. ali ajd' može još neko vrijeme da anlasuje. I ovdje preporučuju 10W-40 (Motul), ali po mom znanju i iskustvu Motul je "overkill" tj. nepotrebno dobar i skup za ovakvu mašinu. Što se tiče viskoznosti, ja sam ga razradio od početka na 15W-50 i to mu bolje prije nego 10W-40 (probao oba), mada mogu oba ići. Ajd' ovako, za ljetne vrućine je bolje 15W-50 jer je uljno-vazdušno hlađena mašina a kineski zazori su veliki (moje mišljenje).
-
Ja sam ulje mijenjao dosta češće u periodu razrade, zato što se stvaraju metalni opiljci jer motor nema kasičan filter nego sito-mrežicu. Ne zna servis kada sam ja mijenjao, pa sam u prve 2 hiljade zamijenio lično nekih 4-5 puta (prvo sam izbacio ono kinesko smeće koje dođe u njemu) Sad ćete reći da sam lud, e pa nisam, sipam Modriča Mototaktol, kod mene u BL košta manje od 8 evra po litru. Dalje mijenjam na 1000-1500km sada kada se razradio i fino radi na 15W-50. Zimi je bolje 10W-40.. i ne, ne treba mu preskupi Motul jer je to jednostavna stara kineska mašina.
-
Ja sam kupio u junu 2022. i evo treću sezonu vozim (7200km), minimalni kvarovi, faktički sitnice (poneki vijak, crijevo za gorivo), prezadovoljan sam. Prije nekoliko sedmica me udario pijani vozač (dva promila) sa leđa i iskrivio felugu, gumu, mene povrijedio, srećom ne puno.. ali Peda je popravljena i vozim i dalje, a osiguranje će platiti štetu jer nisam ja kriv. Nekad planiram preći na nešto jače, ali zasad je još vozim. Klizač lanca je pohaban, to ću sljedeće zamijeniti.. ostalo je ok.
-
Ne vjerujem da ti niko nije odgovorio a sve si fino slikao. Na PRVOJ SLICI na sred karburatora imaš vijak, to je vijak za podešavanje brzine ler gasa. Odvij ga tj. okreći lijevo i obrtaji će pasti.. treba biti oko 1500 kad je motor zagrijan. Kao što su ti i drugi rekli, čok iliti saug spusti dole (podigneš ga samo kad pališ i kad je hladnije) i to je to - jednostavno.
-
Vozdra raja, nisam pisao od ljetos (a nisam ni čitao temu) pa ću ovih dana iščitati napisano. Prešao sam malo više od 2000km za 11 mjeseci i zadovoljan sam sveukupno osim sa nekoliko sitnica, ali za ove pare to je nebitno. Pitanje: da li ste i kada štelovali zazor ventila na Pedi Tek 250, koliko često se to treba raditi? Nije naročito pristupačno pa nisam radio dosad.. npr. na kineskom GY6 skuteru je sve pristupačno i često ih štelujem. Ja sam "sam svoj majstor" pa bih to lično odradio, zapravo možda sam to već trebao uraditi ali nije mi se dalo.. zanimljivije je voziti. Ako nekoga zanima potrošnja, mjerio sam detaljno - troši između 3 i 4,5 litara. Normalna vožnja je 3,5 litra, penzionerska vožnja je 3 litra (ili čak i manje) a ako gasiram kao stoka onda ide i preko 4 litra.
-
Jeste bio prekidač, tačnije korozija i prljavština na metalnim kontaktima. Danas sam ga rastavio i očistio, radi kao doksa. Samo treba biti pažljiv jer ima puno sitnih plastičnih dijelova i oprugica u prekidaču. Lako se može nešto od toga izgubiti, meni je ispalo na beton ali sam ipak sve našao.
-
Obični kineski GY6 50cc skuter - ne rade desni žmigavci, ne radi ni lampica na kontrolnoj tabli. Lijevi rade, radi i lampica. Šta bi moglo biti, osim eventualne korozije u prekidaču žmigavaca? Može li biti da je relej otišao "napola" pa da zato radi samo jedna strana (ako to može tako, pošto ne znam kako relej funkcioniše iznutra)?
-
To znamo, može da se sjebe čim ga kupiš a može da služi godinama. Evo moj primjer, najjeftiniji, generički kineski skuter, 50 kubika, 4T, 700 evra platio, vozio 5 godina, prešao 20 hiljada. I dalje radi kao nov. Ja ga sam održavam. Ali je tačno da je mačka u džaku jer je LOŠA KINESKA KONTROLA KVALITETA.
-
Da, to je neko opšte mišljenje. Tako sam i ja prvih par stotina kilometara. Ali nakon nekog vremena osjećam da bolje i tiše radi, da su karike nalegle i da je zapravo sve fino naleglo. Pa ga povremeno i postepeno dignem na 7000 i onda variram obrtaje. A realno preko 8000 nemaš šta da tražiš.. ovi motori imaju max. snagu na 7500 i max moment na 5500 (otprilike). Okvirno, to je to. Samo lagano, zdrav razum i ne ići ni u jednu krajnost. Npr. kosilice rade uvijek na istom broju obrtaja i svakako prođu period razrade.. tako da to nije neka velika mudrost. Ali treba i malo pažnje svakako. Ja sam čitao o tome i donio neki svoj sud, već osjećam da mirnije radi i mekše šalta.. itd. Šta ti voziš Pedu, ili nešto drugo?
-
Prešao je malo preko 800km, sa nekoliko puta zamijenjenim uljem. Koliko traje razrada.. teško pitanje. To nije konačan proces do neke tačke i gotovo. Razrada je naintenzivnija u prvim minutima rada, u prvim desetinama i stotinama kilometara. Kod ovih Kineza se može reći da je nakon 1000-1500km potpuno razrađen. Ja nisam mehaničar, ovo znam sa foruma i YouTube-a. Bitno je kako početi razradu. Jedna od preporuka je da odradi 2-3 puta po desetak minuta na leru sa hlađenjem između. Onda upaliti i malo dodavati gas i početi lagano voziti na niskim obrtajima. Ali nikako na istim obrtajima.. treba varirati. Na početku ne treba u visoke obrtaje, a pogotovo ne treba u niske obrtaje (gušiti motor). Nakon par stotina se već može povremeno u srednje obrtaje (6-7 hiljada) kad je motor zagrijan. Ali ne dugo i ne naglo, to je kao trening.. prvo zagrijavanje pa onda onda postepeno ide sve veći napor. E možda ja i pravim nauku od toga, neko nakon par kilometara odradi zamjenu ulja i gas do daske. Ipak su ovo otporni motori i jednostavni, ne treba ih ni previše maziti. Eto ja sam našao neki srednji pristup. Ima dosta teorija o razradi motora i nijedna nije "ispravna", svako ima neki svoj stav.