Jump to content

Moto Zajednica

drdamjan

Članovi
  • Broj tema i poruka

    83
  • Pridružio se

  • Posetio poslednji put

O članu drdamjan

  • Rođendan 11/18/1956

Profile Information

  • Pol
    Bez odgovora
  • Lokacija
    Bjelovar
  • Motocikl
    KLE 500

Poslednji posetioci profila

Sekcija koji prikazuje poslednje posetioce ovog profila je isključena i ne prikazuje se ostalim članovima.

drdamjan's Achievements

U prolazu

U prolazu (1/6)

86

Reputacija u zajednici

  1. produmaj ovo nešto što sam zapisivao... remember, petcock is the back line of defense while overflowing, non faulty petcock can save you from burning/fire on your trip non faulty petcock can save you that the oil will not become diluted with fuel, to avoid hydraulic shock in the engine and that the engine will not get jammed 1a first go first, if overflow, try drain carbs, few times, to get rid of crumbs and be quick finish with job 1b first of all check fuel level B E F O R E taking off and cleaning carbs, two transparent hose method 2 servicers love to adjust level too low, 3mm lower than the bowl, to mask problem they don't know to solve 3 POLISH, WELL, brass seats, not to be shine, but to be slippery/skiddish, use drill machine, wooden barbecue stick and polish pasta 3a compare the weight of the floats by weighing, you will know if any of them are punctured 4a level check and adjust if needed, first on barrel tongs, measure with caliper for orientation setup only, than probe with 2 transparent hoses and eventually repeat. After polishing level may be different! Hoses method at the end is COMPETENT 4b check good closing!!!!!! !!!!!! FEW TIMES, pour water, after level rise on top of black inlet hose, level can go down only for few drops to be added to obtain good closing force on needle... see pictures 5 good thing is to ensure on petcock: - PRIME=2dl/min minimum - RES,ON=2dl/min minimum, - full close and no dripping at RES or ON when you release your tong from command hose, - no loosing vacuum on command hose at RES or ON when you suck air out and block vacuum with tong/mouth - at PRIME fuel flow non stop, without vacuum command, gravity do it's job - relief of the membrane from vibrations = in the faucet, one part of the diaphragm acts as a one-way valve to keep the vacuum equal in the chamber, as opposed to the command pulsating vacuum of the intake manifold - this one-way valve is bypassed by a thin passage, with a small hole, so that the diaphragm does not remain forever activated, when engine is shutted off, petcock become closed INSTALLING THE AIRBOX Rubber flanges are very expensive. In the cold, they harden. Here’s the trick: Slightly loosen the clamps at the connection between the carburetor and the rubber intake, near the engine head. Lift the carburetors slightly. Put the rubber flanges in a bucket of hot water. Never use a hot air gun! Stretch the rubber with your fingers where the carburetors will fit in. Now, the rubber shrinks back very slowly—like chewing gum. Quickly install the airbox before they shrink completely and secure the fuel tank mount so the airbox can’t move. Move the springs aside, then position them into their grooves. Modifying the airbox so that the cover screws are on top is a godsend. An added bonus is that you can assist the rubber from the inside when fitting it. 20200603 prerada airboxa kle 500 frankopana.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM
  2. ne izmišljaj KLEa... naruči veliki kit koji sadrži i membrane i osposobi slavinu.
  3. Kad si zavarivao, vjerojatno si primijetio da su cijevi sa dvostrukom stijenkom. Materijal cijevi i lonca je kvalitetan. Zavar nije tog kvaliteta, nego "obično željezo." Možda da si pogledaš, na internetu sam vidio inox ispušne cijevi/grane baš za KLEa, a cijena nije sumanuto velika kao pred više godina. Ako misliš zadržati motor, naravno.
  4. pumpa tjera ohlađenu vodu odozdo s kilera u cilindre... prispodobi negdje oko grla-termostata, gore, ili uz cjevčicu koja ide iz glave, da mjeri vruću vodu, makar gore navrh killera, staniol, staniol traka, to nekako omotati da senzoru bude vruće PS pozdrav sa KLE-croatia foruma
  5. nabavi glavčinu, ležaj, komplet lančani prijenos sa gumenim utišačem, osigurač prednjeg lančanika ako je limeni bez matice naprijed, kvaru je kumovao dotrajali lančani prijenos i još više klimanje nabe u ležaju, pa su prsti/rebra bili naprezani ukoso, po vrhovima
  6. je l' propustio kraj gumenig prstena???? Nije vrijedilo jače zatezanje? Ako je, ja tu onda zalijem tekućim metalom staklo za poklopac.
  7. pogledaj u manualu, za taj termoprekidač piše nešto preko 100 celzija, i piše kako se ispita... veća temperatura, jer je antifriz
  8. ima na ebayu bočica, jako skupe. ja uzeo ovakav, stakleni, plastična mrežica, znači nije papir, 8mm su izdanci, jednog ću izbušiti, urezati navoj i od onox vijka napraviti onaj tanji izdanak i zalijepiti navoj ljepilom. Moram paziti na smjer...
  9. Žice reglera se griju. zašto: Na 6 dioda unutra je pad napona 0,7V. Pa opet na upravljačkim elementima. Kad se zbroji da od 12,7(14)V imamo u regleru pad, nekorisni, od 10%, dolazimo do 10+ Watta koje regler isijava, i kratke bakrene žice toplinu dovedu do stopica. To je problem poluvodičke regulacije nižih napona. Tu treba sprejati WD-om, provjeravati spojeve jer zadnji kotač baca prljavi aerosol/elektrolit. Stopice i žice NE LEMITI!!! Samo krimpati, i to na duplo. Na mjestu gdje je žica kapilarno upila lem, i gdje počinje meka žica, to je mjesto najvećeg naprezanja, i tu puca, od vibracija. Ako žicu treba nastaviti/štuknuti, opet krimpati, komadom stopice. Lemiti je dobro na motoru koji će stajati u sobi za ukras.
  10. agregat pjeva "love is in the air"
  11. Kad verglaš šarafcigerom, ne znam zašto, ali imao sam slučaj da je trebalo držati i START DUGME. Onda je bila i iskra i upalio. Može biti i relejić u fuseboxy, onaj lijevi. Dogodi se da odu odjednom dvije svjećice. Dogodi se i jackpot NEKAD... Mislim da će ti novi rele riješiti stvar. Postoji šansa da se zaliju svjećice kad se ovako pali bez iskre, pa ide plamen+svjećica+igla/šilo...
  12. zalij SVE ullice, tekućim metalom, a to je epoksi, dvokomponentni sa zrncima, otporan na preko 100 celtija, i tada tek ćeš biti siguran, klinovi u ulicama onda djeluju da sve drži na obodu zvona... prije svega aceton i odmašćivanje, i limena traka za šalung, a da nemaš mjehure, puniš sve kroz istu ulicu i dobivaš prilično izbalansiranu dodanu masu...
  13. 8 je za graddsku vožnju, tko puno vozi pothlađen motor, kao na primjer ja. Imao sam jednom 8, ali ne pomaže ako prelijeva, isto hoće zaliti. Iridium teško zakaže, jer špic iridium elektrode ima ono neko djelovanje kao gromobran, neka magija oko elektromagnetskog polja. To zna Tesla. Obična elektroda bi radila sa špicom, ali bi se brzo pojela. Ono R je resistance, imao sam i bez R, to je za avione, sigurnije su, stvaraju iskrice na starim televizorima...
  14. KLE voli ispolirane siceve iglica da silikon stožci lako skliznu i da nema prelijevanja, isto voli iridium, stavi se 0,7 jer iridium inače radi na većem naponu i zazoru, a praksa je pokazala da upali i kad je zalio, pa ne treba sve skidati i opaliti svjećice. Evo 30.000 iridium, skinuo, pogledao, zazor je isti kao onda.
  15. ako zavrti dok prespojiš, znači loš kontakt bakra ili hrđa u kotvi ne pušta pun hod kotve... ali važno: ako zavrti moraš držati DUGME START+kontakt ili neće imati iskru. Pazi da je u neutralu!!!
×
×
  • Create New...

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja