Jump to content

Moto Zajednica

zool

Članovi
  • Broj tema i poruka

    235
  • Pridružio se

Reputacija u zajednici

229 Excelent

O članu zool

  • Rank
    Life Ain't A Fairytale
  • Rođendan 02.12.1974.

Profile Information

  • Pol
    Muškarac
  • Lokacija
    Iza Devet Brda iza Devet Mora!
  • Interests
    Biking, hiking, fishing, scuba diving, camping and all about nature ;)
  • Motocikl
    Cudni

Poslednji posetioci profila

Sekcija koji prikazuje poslednje posetioce ovog profila je isključena i ne prikazuje se ostalim članovima.

  1. 2008 Drugaciji FD kuciste je redizajnirano, drugaciji lager unutra (vise kuglica), ne mora da se obara pri menjanju ulja. Drugaciji ABS(brzinski) senzor, drugaciji crown zubcanik prilagodjen novom senzoru ABS-a. Nema servo kocnice ( kraj 2007 takodje nema servo al proveri pre kupovine jer zavisi od meseca proizvodnje) Centralni i copava su malo drugaciji. Prednji tocak - diskovi su malo u offsetu. Drugaciji diskovi - od 2008 sajbne su upresovane na disk i ne skidaju se, raniji modeli su imali odovjeno set sajbni i disk. 2008 nema plasticni porkivac alternatora. Manje vise do 2008 su ispravili sitne probleme uradili mali redizajn. Jedino bitno je po meni sto su izbacili servo abs i ispeglali FD.
  2. @kepo ili imas neki problem koji utice na crkavanje senzora ili je samo losa sreca. U svakom slucaju provaliti o cemu se radi ce biti poprilicno tesko. Nadam se da si zamenio taj koji je geknuo za dz.
  3. Slazem se u potpunosti sa iskustvom. Ja sam na mojim Ohlins-ima doduse TTX 36 EC / TTX 39 EC model, presao oko 30k km i iskustva su veoma pozitivna, kako na asfaltu tako i van. Ruku na srce nisam imao primedbe na OEM ali sam shvatio razliku cim sam prvi put provozao mog bivseg ADV sa Ohlins-om. A razlika je sto bi rekli dirastichna. Motor sam prodao ali sam amorte sacuvao .
  4. zool

    R1200GS ADV: Gasi se

    @miha_gs1200adventure Inzinjeri su presli sa klasicnog plovka na traku i tu je bio zajeb. Najgore je u USA, tamo dodaju etanol u gorivo svuda pa im trake crkavaju malo malo. U ostatku sveta uglavnom daju pogresan podatak o nivou goriva ali rade. Mozes da odes u servis i da im trazis da ti kalibrisu merac goriva. To uglavnom resi problem na kratko. Posle nekog vremena je sve po starom. Stvar su resili na novom tako sto su se vratili na plovak
  5. Ako te ne mrzi da se igras baci oko na: Vadjenje cilindra: Prepakivanje cilindra za kljuc:
  6. Pozdrav, Problem mozes da resis na nacin objasnjen na ovom link-u Tu imas navedene delove koji su ti potrebni i njihove seriske brojeve kao i postupak kako to da uradis. Sve to mozes da narucis u BMW servisu. Mozda neko od ljudi koji prodaju delove imaju iste al ih ja ne znam. Kolege sa foruma ce te uputiti kome da se obratis. Ako sam dobro shavtio ono sto ti treba je (ukoliko je cilidar ok) a gumice na klipu su problem. 32 72 2 332 037 - rebuild kit - klip, opruga, sraf i podloska. 32 72 2 310 756 - boot (not included in rebuild kit) - mozda nije potrebno ali kad vec sredjujes nece da skodi 07 11 9 963 072 (2) - crush washers for banjo bolt - podloske za sraf koji povezuje crevo i cilindar. Ukoliko je glavni cilindar ostecen (ima riseve ili je korodirao) trebace ti i : 32 72 2 352 190 -cylinder & piston - glavni cilindar i klip. E sada cilindar dolazi sa klipom a rebuild kit takodje tako da ces mozda hteti da narucis pojedinacno delove umesto celog rebild kit-a. Ovde mozes da vidis dijagram delova. Link
  7. Nema na cemu. Izlufitiraj kocnice, 100% imas vazdusni dzep, onda odradi bleed test pa ponovo izluftiraj da bude sigurica. Verovatno mozes da luftiras samo zadnju kocnicu ali kad se vec igras mislim da nece skoditi da odradis i prednje :). Najgore sto moze da se desi je da ces potrositi malo kocionog ulja. Mislim da kad pritisnes prednju aktivira se i zadnja, tj vazduh se sabije pa onda imas zadnju pedalu. Snacices se 200%.
  8. @kepo Koji model i koje godiste je motor? Mozda ti ovo pomogne link. Takodje ako imas GS911 ili ako mozes od nekog da pozajmis isti procitaj link. Ja sam radio izmenu ulja kao sto je objasnjeno na prvom linku i sve je ok proslo. Motor je bio GSA 2008. Procedura je ista kao i na svakom motoru samo se potrudi da posuda ne ostane suva jer ce povuci vazduh u sistem. Posle izmene sam odradio sa GS911 bleed test. Ja bih prvo probao da izblidujem sve kocnice kao na prvom linku za svaki slucaj a onda bih odradio uputstva sa drugog. Oba upustva su za BMW motore 2007+ tj bez serva na kocnici i sa novijom generacijom ABS-a. Ako imas stariji vici pa ce nadjemo uputstvo :). Nadam se da ce pomoci.
  9. Nevezano za temu, proveri srafove koji nose agregat. Ocajnog su kvaliteta i cesto se desi da puknu.
  10. @expendable Hvala! Iskreno on i Silkolen su mi najuzi izbor. Licna iskustva i sa jednin i sa drugim su vise nego pozitivna, doduse 300v sam kotistio na drugom motoru pa morah da pitam.
  11. Pazi ulje deluje lipo na prvi pogled ali ne mogu da nadjem iskustva. Problem je sto je to ulje predstavljeno 2012 tako da je jos sveze za dugotrajnu analizu. Nisam naleteo na taj podatak o bregama mada ruku na srce nisam ni obracao paznju na LC. Na www.silkolene.com uopste ne postoji pro 4 plus zato te pitah. Sve mi se cini da ce da ga ugase ako vec nisu. Ne verujem da su zaboravili da ga stave na sajt. Ovde ga je nemoguce naci dok pro 4 nije problem.
  12. Sto se tice izbora opcije su suzene na Motul i Castrol ali moze da se nadje i Silkolene uz malo gimnastike . Ovde vole lokalne marke i ovo mi se cini zanimljivo 20w50 PAO&ESTER ulje sa dodatim Zn koji znam da volis link. Nego jel Silkolen prestao da pravi pro 4 plus liniju, ne nadjoh ga na njihovom sajtu? Imas li neki info o tome?
  13. Hvala Mile. Kapiram problemaiku i da precizan uvid u stanje ulja je nemoguce izvesti bez analize istog zato i napisah subjektivno :). Motor ne malretiram kao sto znas ne idem u visoke ture, ne vozim ga u visokim obrtajima osim ponekad kad preticem, jer nema potrebe. Nisam trkac mada kapiram da ce agregat biti malo maltretiran u offorudu. Da sam tezak jesam, a ni gospodja nije bas lagana ali ovde su ogranicenja takva da je nemoguce opteretiti agregat ako hoces da sacuvas dozvolu :). Ono sto sam ja skapirao je da bi po nekoj logici 300v trebao da bolje trpi maltret (visoke obrtaje, opterecenje i visu temperaturu) bolje od 7100 jer su trkacke masine izlozene bas tim uticajima ali mi je dugotrajnost nepoznanica. Likovi koji su ga koristili u Ducati uljarama su dobili odgovor da je ok koristiti ga al ko sto rekog interval izmene je cesci. Na zalost nisam nigde nasao iskustva od ljudi koji su ga koristili dugotrajno na r1200 agregatu. Kao sto znas ja nisam lik koji voli da menja stvari pa bih voleo da nadjem resenje koje ce biti najbolje to agregat. Da li cu morati da menjam ulje na 4 ili 7000 km mi ne znaci preterano koliko mi znaci dugogodisnji uticaj ulja na trajnost agregata. Dakle spreman sam inicijalno na veci izdatak da bih na 10-20 godina smanjio habanje sto je vise moguce. Na kraju sve to dodje na isto ali j.. ga svi smo razliciti :). Moja zelja je da odem u penziju sa ovim motorom a penzija nije blizu xexexe. Ono sto znam je da se agregat daleko bolje ponasa i cuje kad je u njemu 300v nego 5100 koje je prethodni vlasnik koristio. Pogotovu kad se zaglavim u guzvi i temperatura se digne. Mogu mislii kolika bi bila razlika u pustinji i voznji u pesku sa drzanjem agregata u 1 i 2 brzini. Kapiram da ce Gosn Steva da se uhvati u kostac sa ovim pitanjem i da ce dati svoje strucno misljenje.
  14. @expendable Na par mesta sam procitao da je 300v preporuceno za trke i samim tim da mu je interval zamene kraci od recimo 7100. Ljudi su vrsili upit kod Motula i receno im je da za ulicnu upotrebu moze da se koristi ali da se ipak ucestalije menja. Koje je Vase misljene na tu temu. Pitam jer 300v koristim u r1200 masini koja je uljno hladjena. Motor je stariji tip (nije DOHC) a preporuceni interval zamene je 10000km. Agregat je presao 32000km. Ja ulje menjam obicno na 6-8000 pa me zanima dal mozda da to radim cesce. Za 300v sam se opredeli jer po onome sto sam procitao ima vecu otpornost na vise temperature koje su u podneblju u kome se nalazim uobicajene. Leti je do 45 a zimski minimum je oko 10-15 . Cesto se desava da se zaglavim u guzvi pa kapiram da veca tolerancija na visoke temperature nece skoditi. Pri prosloj promeni ulja nisam primetion da je ulje puklo, stavise delovalo je bolje od Castrola a bogami i od Silkolena koje sam koristio na proslom motoru koji je imao isti agregat ali je vozen u umerenijim klimatskim uslovima. Ulje je zamenjeno na 6-7000km i delovalo je (subjektivno, nazalost bez analiza) da moze bez problema jos par hiljada km. Gradacija koju koristim je 15w50. Inace agregat uopste ne trosi ulje sto me je zacudilo jer je na proslom potrosnja iako mala (200g na 7-8000km) bila prisutna. Uhvala unapred.
  15. @kepo Odavno je prestao RP2 da se proizvodi kao sto znas tako da u radnji tesko da ces naci. Ja bih napravio search alert na ebay-u. Takodje moj ti je savet da trazis na ebay.com, .de, .it, co.uk... Cesto se desi da ima na .de a da nema na drugim itd. Baza im nije uvek u sinku jbga. Takodje baci pogled na advrider-u flea market sekciju. Sigurno ce se pojaviti neka koja je 99,9% kao nova. Samo uporno, pojavice se negde.
×

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja