Jump to content

Moto Zajednica

Rolnice, kais, kvacilo i jos po nesto :)

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 328 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Hondaaaa :)

Pozdrav kolege skuterasi, imao bi par pitanja vezano za pomenute stvari iz naslova teme :)

Naime gazim polako 9000km sa mojim skuterom pa me interesuje da li treba menjati rolnice i kais na sledecem servisu (10000 km), pored osnovnih stvari koje se inace menjaju (ulje, filteri...)? Koji su simptomi kaisa koji je dotrajao i da li postoji neka specificna kilometraza na kojoj ga treba menjati? Takodje za rolnice, da li ih samo treba pregledati i na osnovu vizuelnog izgleda zakljuciti da li su zrele za zamenu ili postoji jos nesto na sta treba obratiti paznju? Voleo bi takodje da pregledam i kvacilo i ako treba da ga malo osmirglam i da pregledam pakne na samom kvacilu. Ako treba jos nesto pregledati vi napisite naravno :) Izvinjavam se unapred ako tema vec postoji, takodje sam pocetnik u svemu ovom pa se nadam da su pitanja na mestu :) Skuter koji je u pitanju je aprilia scarabeo 200ie mada se nadam da ce jos nekom koristiti ova tema jer su to univerzalne stvari za sve skutere :)

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 363 postova
  • Lokacija: Aleksandrovac
  • Motocikl: Honda CBF 600 N; Honda Silver Wing 400; Honda Pantheon 125

Sto se rolnica tice, njih vizuelno proveravas, ako su se iskockastile treba ih zameniti. A kais se po nekom pravilu menja kad se stanji 1mm u sirinu, znaci premeris sublerom kolika mu je sirina, i naravno, treba da bude u dobrom stanju, da nije ispucao ili bilo kakav drugi nedostatak da ima.

 

Ne znam zasto bi smirglao kvacilo ako skuter lepo krece iz mesta, mislim da za time nema potrebe, proveri samo kolko ''mesa'' je ostalo na kvacilu.

 

EDIT: Zaboravih da pomenem i slajdere, i oni su potrosni materijal, mada ja njih na mom skuteru nisam ni menjao, samo menjao rolnice i kais :)