Jump to content

Moto Zajednica

Pomoc oko odabira Foto-aparata

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 199 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Trenutno bez

Znam da ovde ima vrsnih fotografa i ljubitlja fotografije pa da mi malo ti isti pomognu. :)

 

Ja sam kao nesto istrazivao,ali najbolje da pitam vas za misljenje... Sta uzeti???

 

-Nikon L120

 

- Fuji s2950 ili s3200 ili s4000 ili s4400 :zvizduk:

 

-Fuji S9500

 

-Fuji S6500fd

 

-Fuji s9600

 

-benq gh700

 

-Sony cybershot dsc-h50

 

-Olympus SP 570UZ Ovaj olympus mi nekako najvise privlaci paznju :)

 

Ili mozda nesto trece??? Da napomenem,totalni sam pocetnik,to sto sam naucio u ovih par dana citanja to mi je...Ali,obozavam da fotkam :jee:

 

Verovatno ce mi neko predloziti dslr ali njega sam eliminisao,zbog manjka video funkcije... Voleo bih koliko je moguce da aparat koji uzmem ima i pristojan video zapis...

 

Pozdrav i hvala unapred. :zdravo:

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 764 postova
  • Lokacija: BEG
  • Motocikl: ER6n

Gde su Canoni? :)

Imaju i DSLR jako fine video zapise, nisi rekao najbitnije do koliko para, i drugo bitno dal ti je bitna velicina samog aprata..?

Ovi svi aparati su manje vise sa integrisanim lensom i dobrim zoomom? Jel to trazis? Dodaj onda ludi 24-1200mm Canon sx50 sa 50x optickim zoomom i zavrsi poso :D

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 199 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Trenutno bez

Brate skupo to... :lol:

Ja sam gledao do maximum 150e. Do te cene sam i nasao sve ove navedene aparate iz prvog posta. A posto sam pocetnik verujem da ce mi i prosumer biti "puna kapa" ... A posto sam dobio prinovu i zeleo bi da sve lepe trenutke kvalitetno zabelezim i snimim,odatle i zelja za nekim malo "boljim" aparatom.

 

Velicina mi uopste nije bitna...nisam se orijentisao posebno na zum,bitno je da je kvalitetan aparat. :neznam: