Jump to content

Moto Zajednica

Yamaha FZ6 Fazer S2

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 194 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Kawasaki Z750S

Pozdrav drugari! Nadam se da cu uskoro i ja postati clan sekte, planiram da uzmem pocetkom proleca yamahu fz6 fazer S2. :) Malo mi je glupo sto otvaram novu temu jer postoji vec nekoliko slicnih, ali nema nijedne usko vezane bas za ovaj model . Vec duze vreme imam u planu taj motor i pocetkom ove godine sam bio u prilici da ga kupim ali je nesto iskrslo pa sam odlucio da sacekam sledecu godinu. Dosta sam se raspitivao o njemu i ovaj motor mi izgleda kao savrsen za mene. Mogu reci da sam jos pocetnik tako da mi je bitno da je motor upravljiv i pouzdan ,da nije skup za odrzavanje i da se moze ici i na duze ture sa njim. Pre njega sam vozio 4t krosa od 125ccm i uzimao od drugara neke enduro motore i mislim da nece biti problem kad sednem na Fazera. :) Nikad nisam vozio Fazera tako da se oslanjam na utiske drugih ljudi, imao sam prilika ali ne volim da vozim tudje motore. Sedeo sam na motoru i cini mi se da mi je sa mojih 190cm i 90kg taman. Koliko sam video po komentarima ovo je veoma pouzdan motor i uglavnom se svi problemi svode na TPS senzor koji se u jednoj seriji vodi kao fabricka greska i preosetljiv ECU. U zadnje vreme u oglasima samo vidjam motore po veoma ne realnim cenama i motore sumnjivog porekla tako da ako neko ima neku zanimljivu ponudu neka pusti pp. :) Ako sam negde pogresio slobodno me ispravite, i bio bih zahvalan ako bi neko napisao neki savet u vezi sa ovim motorom ili neko negativno iskustvo jer uglavnom dobijam samo reci hvale. :D

 

Evo nekih korisnih linkova:

 

Istorija Fazera i karakteristike:

 

http://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/archive/archived-articles/index.aspx?view=article&id=442642&segment=&archive=false&page=1

 

Motopolisov test

 

 

Ovde sam rar-ovao i okacio service manuele(2004-2007) i owner manual za S2.

 

http://www.sendspace.com/file/6qglfh