Jump to content

Moto Zajednica

Piaggio X9 250/500ie

Recommended Posts

  • Nesvrstan, 756 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: R21A

E ovako kao sto naslov kaze zanima me par stvari vezano za ovaj skuter,kao prvo koja je rzlika u modelima 500ie i 500 4v ja kapiram da ovaj IE ima direktno ubrizgavanje a 4V ima karburator,jer to jedina razlika? Koliko su pouzdani ti motori,dostupnost delova,majstora,koji je bolji IE ili 4V,itd. sve sto znate o ovim skuterima je dobro doslo!

 

Unapred HVALA!

 

 

 

Unapred se izvinjavam ako sam nesto pogresio u oznakama ili pogresno protumacio iste totalni sam laik >:(!

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Ne silazi, 6284 postova
  • Lokacija: Vrmdža, Sokobanja
  • Motocikl: konzerviran

Odmah da ti kazem da mi se X9 ne dopada u opste.Iznad svega zbog toga sto je pretrpan elektronikom,koja mozda i ima neku svrhu,do prvog kvara.Onda majstori krenu da iskljucuju funkcije,"samo teraj" i na kraju imas X8,5

Sto se motora tice,pod firmom Piaggio 500 postoje dve verzije.Od 460 i 492ccm.Obe sa ubrizgavanjem,a samo ova prva i sa karburatorom

Vlasnike Beverlija 500,sa tom karburator varijantom,sam cesto cuo da se zale na potrosnju,tako da verujem da svi skuteri na koji je ugradjen taj tip motora pate od iste boljke

Zbog sve jacih normi protiv zagadjenja,logican je korak bio da mu se trpne injection,pa je razlika uglavnom u termo-grupi (klip,cilindar,glava)+ naravno elektronika

Sto se pouzdanosti tice,imaj na umu dve stvari.Prvo da je to proizvod potrosackog drustva,tako da kad dodje do ozbiljnijeg kvara i kad vidis predracun,nekako te prodje volja da ga popravljas.Ne daj boze da treba kakvu plastiku da zamenis

Drugo,da to ipak valja,pa kad se prema njemu ponasas onako kako treba,to moze lepo da posluzi.Sigurnih 50,60k bez problema,naravno uz redovno odrzavanje