Jump to content

Moto Zajednica

Menjam Suzuki Burgman 400

Recommended Posts

  • Tutti Frutti, 668 postova
  • Lokacija: ...
  • Motocikl: Pojela Maca

Posto sam sklon experimentisanju a glavni hobi i razonoda u zivotu su mi auti i motori(sportovi 0,cak ni na TV-u),volim da probam sve ko majmun,al se brzo zasitim,stavljam Burgera u zamenu za NESTO :neznam: ???

 

Suzuki Burgman 400,2000godiste

Fabricko stanje,koliko sam ja kao laik uspeo da ispitam(nije lomljen i krsen) ima poneku ogrebotinu,ali nista opasno i srceparajuce.

Registracija je istekla pre 20-ak dana,moze prevod,a moze i produzetak :takoje: (bolje prevod)

Zamenjeno ulje i filter pre 600km(toliko sam presao na njemu),gume su dobre,odlicno poteze,max. brzina po cajgeru 155km/h.Sve od dugmica i instalacije je ispravno.

Jedine zamerke su malo slabiji akumulator(tek izasao iz garancije),nekad sporije zavergla(kad ostavim upaljena svetla dok ga palim) ali me nije nigde izdao.

I druga zamerka je ta da treba da se zamene semerinzi u viljusci,jer se "sabila" 5-6cm.Uglavnom nije ukrivljen,nevuce i nebaca,ulazi u krivine kao blesav. :moto3:

 

Cena bi recimo bila oko 1.700e

 

Sto se zamena tice,moze neki auto,moze teretni pikap,moze i neki motor.Moze moja doplata,ne prevelika,sve zavisi koliko je ponuda interesantna :Mina:

 

Slike nemam,bice sutra.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 71 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Kymco Xciting 500

Jel te zanima zamena za Kawaaski Er-5 99`, crni metalik, odlicno stanje.

Vozim samo po gradu pa sam zainteresovan za nesto poput Burgmana.

 

Pozdrav

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 21 postova
  • Lokacija: Obrenovac
  • Motocikl: Peugeot speedfight

I moj skuter isto godiste,istice registracija,ja ga cenim 600 e ... i eto,dam ti ja njega,doplatim ti.Kapiram da ti ne treba skuter,ali ucinimo jedno drugom i svi mirni ;)