Jump to content

Moto Zajednica

Polovni kineski čoperi

Recommended Posts

  • U prolazu, 37 postova

Trebalo bi da do proleća položim za A pa bih za leto kupio neki motor.

Zbog finansija a i nekih pozitivnih mišljenja koja sam ovde pročitao rešio sam da to bude kinez.

Izbacio sam Keeway Speed i Keeway Exceed koji su koliko vidim kvalitatni jer smatram da je kruzer stabilniji za početnikaj i razmišljam o nekom čoperu tj. kruzeru kao npr. Sprint Prince, Kinroad 150, Kinroad 250, Quinqi, Chituma 150.

 

Dajte mi neke savete i informacije ili ako vi imate neki oglas. Šta je najkvalitetnije u toj kategoriji i isplati li se kupovati polovnog kineza?

Izdvojio bih nekih 600-800 evra.

Od motora ne zahtevam mnogo pošto sam totalni početnik; koristio bih ga za laganu vožnju 30,40 km/h par kilometara dnevno.

 

Koji kineski čoper se najbolje pokazao? Ima li ih polovnih na tržištu? Isplate li se kinezi polovnjaci? Da li je moguće montirati vetrobran na Princa? Hvala

 

 

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 501 postova
  • Lokacija: Beograd

Razmisljaj o tome da uzmes bar 250cc kako bi mogao da vozis nekoga bez poteskoca

 

Chopperi su super za pocetnike zbog niskog tezista i sugurnosti jer uvek se mozes osloniti nogom, na chopperu sam i ja naucio da vozim

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 952 postova

Ulazi svakako samo se neće postavljati pitanje koji je najbolji već koji ima za te pare. Ako malo zafali dodaju neku robu u račun, ili što reče jedan drugar obećaj nešto :) Neki kinroad verovatno, bolje i sa manjim felerom nego 125 koji ćeš posle par meseci tražiti kako da ga zameniš za veči. Četvorotaktni od 125 može na skuter, na kruzeru ne pije vodu.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 501 postova
  • Lokacija: Beograd

generalno su manje vise svi isti..