Jump to content

Moto Zajednica

Kako smanjiti snagu motora, tj nekako produziti gas? Upomoc!

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 117 postova

Pomagajte!

 

Evo sta me muci. Kupih FZR 500 http://bjbikers.com/forum/viewtopic.php?t=5000 kao svoj prvi motor http://bjbikers.com/forum/viewtopic.php?t=4873 i provozah ga, i mogu reci, kuku meni!!!

 

Ja ne uspeh da na njemu postignem brzinu recimo 40kmh!!!

 

Samo preko 60 kmh!!!

 

Evo u cemu je problem. Znaci BUKVALNO pipnem gas on leti! Naravno, znam da sam pocetnik i da tripujem, al cesto imam osecaj da mu josh malo zavrnem gas da bi ga propeo na zadnji tocak! Totalno sam pogubljen u brzinama. Znaci, na dole, prva. Ja PIPKAM gas, on rezi ko lud! I sad, kapiram ja klackalica (vozim auto), kvacilo, itd. I krenem ja polako bez problema, ali kad SKROZ pustim kvacilo, i PIPNEM gas u prvoj, odo ja u PM :shock: !!! Cini mi se osta plameni trag iza mene! Znaci creva ispadaju. Uopste nisam ocekivao toliko snazan motor! I gledam ja brzinometar, ma samo sam pipnuo gas, i eto me na 60kmh! Kuku meni!

 

Samo me skapirajte kao totalnog pocetnika, sto definitivno jesam, znam da moja pitanja zvuce glupo. Izvinite :cry:...

 

Sta da radim :cry:!? Kako ja da na fzr-u 500 idem 40kmh? Jel UOPSTE moguce postici tu brzinu (20-ili 40 kmh) sa SKROZ pustenim kvacilom (i to bez zezanja, stvarno nemam resenje!?)? Posto sam ga vozio na nekoj okretnici, gde automobila gotovo da nema, tu brzinu postigoh skoro na leru! Gotovo da nisam ni zavrnuo gas a idem 40kmh, ma uzas! Kapiram da sam recimo u kneza Milosha u nekoj saobracajnoj guzvi, tako bi se zakucao u neki auto ispred, da to nije normalno. A ni to kvacilo nije bas lagano za konstantno stitskanje! Ko ce stalno to da stiska!? Kocnica isto, EXTRA koci, ali ni to nije zajebancija za non-stop stiskanje. Pa imacu podlaktice ko Safet Susic listove!? Ili mozda nesto radim pogresno? Pomagajte.