Jump to content

Moto Zajednica

Pozdrav narode.

Recommended Posts

  • U prolazu, 0 postova
  • Lokacija: Ivanjica
  • Motocikl: BMW F800GS

Veliki pozdrav za sve članove foruma, nadam se lepom druženju.

 

Od kad znam za sebe ljubitelj sam adventure motocikala, ali do ove godine nije bilo ni prilike, niti je zivotna situacija dozvoljavala da se upustim u novo iskustvo, vožnja motora. Imam 30 godina i u junu ove godine sam iskoristio celu situaciju oko korone, rad od kuće, da upišem školu za A kategoriju i prvi put zvanično seo na motor. Zbog toga što sam početnik, razmišljao sam o kupovini maxi skutera, dok ne uđem malo u "fazon" ali  jednostavno zbog svoje visine nisam mogao komforno da se spakujem na maxi skuter niti mi se dopala pozicija sedenja. Imajući u glavi sliku kada sam prvi put ugledao BMW-ove GS motore i rekao sebi to je motor koji ću nekad imati, rešio sam da krenem u potragu za nečim sličnim. Vrlo optimistično, pogledao sam nekoliko modela F800GS, R1200GS i na kraju sam kupio F800GS 2012.god i pre nego što sam završio obuku za A kategoriju.

 

Ove sezone sam prešao oko 3000 km bez ikakvih problema, padova i sl. Retko se vozim po gradu, uglavnom je otvoren put.

Motorom sam oduševljen, imam samo reči hvale. Potpuno mi odgovara zbog moje visine, jako se lepo vozi, mami osmeh svaki put kada sednem na njega i siguran sam da ćemo se dugo družiti.

 

Trenutno smo i motor i ja, delimično opremljeni, ali za sledeću seznu ćemo biti potpuno spremni za sve uslove. Zimski period ću iskoristiti da nabavim opremu i dodatke za motor koji mu nedostaju i u planiranju tura za narednu godinu. 

 

Nadam se da vas nisam udavio sa predstavljanjem :)

 

Pozdrav

  • Sviđa mi se 2

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 1304 postova
  • Lokacija: Ужице
  • Motocikl: Yamaha FZ-1S GT

O komšija,  dobrodošao! 

Lep motor. Skoro je drugar uzeo isti samo 2014. Motor idealan za nase predele.

Nek uzdravlje sluzi. :takoje: