Jump to content

Moto Zajednica

Recommended Posts

  • U prolazu, 3 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Gs 500

Pozdrav drugari,potrebno mi je par saveta,kao prvo,hocu da kupim polovnu zadnju gumu 140 70 17,neki savet i ono sto mene konkretno zanima do koliko guma da bude stara a da opet bude upotrebljiva,kao drugo sta je "konzola" na glavi motora,kao trece,posto mi je amortizer ili kako se to zove na motoru,slabiji pa kad sednem spusti se po prilicno a mnogo mi secka kad menjam brzine kako da zategnem lanac i koliko da mi bude zategnut kada sednem na motor i kao trece,imam problem sad sam posle zime upalio motor i vozim se i sve super kad od jednom posle nekog vremena motor nema snagu ne nabija obrtaje pa posle nekog vremena opet sve normalno,kao da ga nesto zagusi,svaka savet je dobro dosao,jer sam laik za motore,u napred fala,pozdrav i puno lepe voznje u predstojecoj sezoni.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • I'm the fear addicted, a danger illustrated !, 3919 postova
  • Lokacija: Lyon
  • Motocikl: Klx650,a Tdm u srcu.

1.Predstavi se

2.Mesas babe i zabe

3.Problem koji imas moras predstaviti tako da mi razumemo sta si ti hteo reci. Na ovom forumu mozes dobiti pomoc ukoliko ispratis par prostih pravila. Mozes ih nsci u odeljku "Pravila ponasanja"

Pozdrav!

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Ne silazi, 6084 postova
  • Motocikl: GS1250Adv curi ulje na semering

1. Polovna guma, ja ne bih uzimao preko 5 godina starosti. Mozes naci 2-3 godine za ok cenu. Malo rizicno ali biraj prodavca. 
Ovo u sredini nemam pojma o cemu se radi....

2. Cimanje moze biti mnogo toga: svecica, karburatori, CDI....

  • Podržavam 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Hronični Motociklopata, 7031 postova
  • Lokacija: Severna Bačka
  • Motocikl: Banditos 650