Jump to content

Moto Zajednica

Lucky George

Brzinomer Vs GPS

Recommended Posts

  • BJB Maxi Scooter Club, 481 postova
  • Lokacija: Beograd, Vidikovac
  • Motocikl: Honda NC700XD DCT

Elem, iskoristio sam današnji lep dan da malo provozam mog "novog" Bevka . . .I primetio da je razlika skoro 20 km između onog što pokazuje sat I brzine koju meri GPS ( na Androidu, aplikacija SPEEDOMETER GPS).

 

Znam ja od ranije da razlika postoji, kod mog VW je to oko 5-10 km/h . . .ali ovo me je iznenadilo :stabre:. Možda brzinomer ima neku "muku ?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • moto merkat °°, 3239 postova
  • Lokacija: Šid
  • Motocikl: Yamaha TDM 3VD

Dimenzija gume ako nije fabricka utice na tacnost brzinomera koji je vec po sebi ne tacan u odnosu na gps,ako je promenjena otud tolika razlika.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • BJB Maxi Scooter Club, 481 postova
  • Lokacija: Beograd, Vidikovac
  • Motocikl: Honda NC700XD DCT

Dimenzija gume ako nije fabricka utice na tacnost brzinomera koji je vec po sebi ne tacan u odnosu na gps,ako je promenjena otud tolika razlika.

 

..pretpostavljam ....ali na njemu je fabrička dimenzija 16" :neznam:

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • Drug član, 4442 postova
  • Lokacija: Smederevo
  • Motocikl: TDM 900

To je precnik ruba pneumatika, ono sto utice je visina profila. Na primer, 130/70R17 i 130/90R17 nije isto, tj. tocak ce imati veci precnik u drugom slucaju jer je pneumatik vislji. Ta druga cifra oznaca visinu u procentima od sirine.

 

Uvek postoji razlika, odnosno laz brzinometra. Kod mene je to do 5km/h (poredjeno sa GPS). Iz nekoga razloga kod skutera vise lazu.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • Čuvaj sebe od drugih i druge od sebe, 2548 postova
  • Lokacija: Niš / Donji Adrovac (Aleksinac)
  • Motocikl: BMW R1100GS (1997.)

Nisi napisao pri kojoj brzini (po GPS-u) ti se javlja ova razlika? Ako je pri 50k/h to je onda baš mnogo, a ako je pri 150km/h onda i nije baš mnogo.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • BJB Maxi Scooter Club, 481 postova
  • Lokacija: Beograd, Vidikovac
  • Motocikl: Honda NC700XD DCT

Nisi napisao pri kojoj brzini (po GPS-u) ti se javlja ova razlika? Ako je pri 50k/h to je onda baš mnogo, a ako je pri 150km/h onda i nije baš mnogo.

 

Vozio sam 110 km/h po satu a na GPS je bilo 90km/h :neznam:

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • Čuvaj sebe od drugih i druge od sebe, 2548 postova
  • Lokacija: Niš / Donji Adrovac (Aleksinac)
  • Motocikl: BMW R1100GS (1997.)

Nisi napisao pri kojoj brzini (po GPS-u) ti se javlja ova razlika? Ako je pri 50k/h to je onda baš mnogo, a ako je pri 150km/h onda i nije baš mnogo.

 

Vozio sam 110 km/h po satu a na GPS je bilo 90km/h :neznam:

 

Ispada oko 20%! Mnogo! Gume mogu da naprave priličnu grešku kod očitavanja brzine, ali ovolika razlika ne bi bila ni da je umesto točka od 16 cola stavljen onaj od 19 cola. Verovatno postoji neki kvar u mehanizmu brzinomera.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • BJB Maxi scooter club, 932 postova
  • Lokacija: Backa Palanka SRB / Heilbronn DE
  • Motocikl: Madison 150, x9 250, atlantic 500, beverly 500, madison s250, atlantic 500, suzuki burgman 400

Otkad bev 250 moze da ide 110? 1zvizduk.gif Salim se naravno. Nisam nikad merio, probacu ovih dana kad otopli pa javim rezultate.

 

Jel guma fabricka dimenzija?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • U prolazu, 86 postova
  • Lokacija: Bijeljina
  • Motocikl: Yamaha Beluga 125

Meni Igo navigacija isto laže kada mjerim brzinu. Koristio sam je u autu i pri brzinama od 70km/h pa do 120km/h pokazuje nekih 15km/h, na autu su gume sa fabričkim dimenzijama.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • bodi biber, 694 postova
  • Lokacija: Pancevo(vazdusna banja)
  • Motocikl: Suzuki gsxr 1000 K9 , Vmax 1200 1996

Brzinometar je uglavnom svuda namešten da laže 10% zbog bezbednosti saobraćaja . Tako na 140 idete pravih 125km/h možda koji km gore dole ali uglavnom između 8% i 10%. Više puta provereno na različitim motorima.

  • Podržavam 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • Ne silazi, 6084 postova
  • Motocikl: GS1250Adv curi ulje na semering

Koliko su pouzdane one table pored skola sto pokazuju 30km/h i slicno? Posto meni na puntu i na motoru ne prelazi razliku od 1-2km/h. Znaci da teorija fabrickog laziranja brzine pada u vodu?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • bodi biber, 694 postova
  • Lokacija: Pancevo(vazdusna banja)
  • Motocikl: Suzuki gsxr 1000 K9 , Vmax 1200 1996

Pri kojoj brzini ? 50kmh ? Na 50kmh meni jedva laže 4kmh ...

 

Što se tiče pređene kilometraze mislim da se meri drugačije tj ukupan broj okretanja točka x veličina istog.

generalno nisam primetio da tu laže kilometraza ali na skuteru,kle,bmw svuda je prosek bio od 8 do 10% . Recimo skuter 70kmh - 63kmh gps. KLE 130km/h oko 117km/h,BMW 140km/h - 126 km/h.

 

Jedino sto sam primetio jeste kada mi je na golf 2 lagalo i kada sam kod Stevcevica radio brzinometar nakon toga nije ništa lagao možda 1km/h prema gps.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • Čuvaj sebe od drugih i druge od sebe, 2548 postova
  • Lokacija: Niš / Donji Adrovac (Aleksinac)
  • Motocikl: BMW R1100GS (1997.)

Koliko su pouzdane one table pored skola sto pokazuju 30km/h i slicno? Posto meni na puntu i na motoru ne prelazi razliku od 1-2km/h. Znaci da teorija fabrickog laziranja brzine pada u vodu?

Nisi u pravu da teorija fabričkog "lažiranja" brzine pada u vodu. Kada ti pri brzini od 30km/h brzinomer pokaže +2km (32km/h) to znači da bi ti na 140knh pokazao nešto preko 150km/h. Ovo pod uslovom da greška bude linearna (što uglavnom nije, nego sesa povećanjem brzine greška povećava i procentualno). Pa tako približavanjem maksimalnoj brzini vozila često greška bude i do 20%.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • bodi biber, 694 postova
  • Lokacija: Pancevo(vazdusna banja)
  • Motocikl: Suzuki gsxr 1000 K9 , Vmax 1200 1996

Kao što rekoh gore oko 10%.

Napomenuo sam fabricko lažiranje zato što kada sam radio servis i prestelavanje brzinometra na golfu pokazivao je kao gps.

Dok je pre toga pokazivao isto oko 10%.

 

Samo zbog toga sam i rekao da postoji mogućnost fabričkog lažiranja .

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • ODUSTO OD DIJETE, 1978 postova
  • Lokacija: ZEMUN
  • Motocikl: GSX650F

Meni recimo na kolima do nekih 50 pokazuje tačno do nekih 70/80 pokazuje 5 km/h više a preko 100 pokazuje 10km/h više. Kineski skuter mi je pokazivao tačnu brzinu do nekih 70-80 km/h tačno, koliko se sad sećam. mereno više puta navigacijom i mobilnim.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • BJB Maxi Scooter Club, 4870 postova
  • Lokacija: Žabalj-NS
  • Motocikl: Aprilia Atlantic 500ie

Na Atlanticu pri 105 po GPS na cajgeru je 100 kmh, pri 150 po cajgeru, GPS pokazuje nešto ispod 140 kmh. Tako mi je otprilike i na autu (Meriva 2004.) To je to :takoje:

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • ..., 2402 postova
  • Lokacija: Tемерин
  • Motocikl: Yamaha FZ6 2006

@alexanto

Јеси сигуран да мало показује мање од ГПС а мало показује више?

 

 

 

На мотору нисам мерио, у ауту на 50-60 једва који километар, на 90 гпс показује неких 83-4

 

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6012X уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • Svrati ponekad, 235 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Diversion 900

Činjenica je da GPS ne može da laže brzinu, samo je mali problem da se brzina drži konstantnom kod merenja jer on računa prosek u nekom vremenu. Najpreciznije sam uspevao da izmerim na kolima sa tempomatom jer je inače dosta teško održavati brzinu konstantnom neko vreme.

Inače, provereno na većem broju vozila, razlika je skoro uvek 5-10%. Ali neki proizvodjači vole da prikažu brzinu "optimistički", pa tako je i moj bivši Bev 250 ladno išao 140, a nizbrdo i punio skalu na 160. Znajući da je njegova max brzina 120-125, vidi se taj "optimizam".

  • Podržavam 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • BJB Maxi Scooter Club, 4870 postova
  • Lokacija: Žabalj-NS
  • Motocikl: Aprilia Atlantic 500ie

@alexanto

Јеси сигуран да мало показује мање од ГПС а мало показује више?

 

Uhh ja sam juče bio svečar :cirka2::cirka1: tako da se nisam dobro "odrazio":

 

...............GPS : CAJGER

................... 100 : 105

....manje od 140 : 150

 

IzvinjaJem se :givemebeer:

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites
  • Ne silazi, 6084 postova
  • Motocikl: GS1250Adv curi ulje na semering

International agreements

 

 

The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.

The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Aktivni korisnici   0 članova

    Nema ulogovanih članova koji gledaju ovu stranu.







×

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja