Jump to content

Moto Zajednica

Savet za kupovinu Suzuki TS 125

Recommended Posts

  • U prolazu, 31 postova

http://www.polovniau...s_125r_trajreg/

Molio bih Vas da mi date neki savet u vezi ovog motora ili nekog slicnog koji bih mogao kupiti.

Da kazem da sam pocetnik u klasi 125cm i ne bih uzimao jaci motor ali mi treba iskljucivo za Off road.

Prednost ovoga motora makar meni je sto se vodi na 49cm zbog ne posedovanja A kategorije.

Najvise me interesuje kakvog su kvaliteta ovi motori i moze li da se koristi za off road.Mislio sam i kupiti pun cross ali kazu da su bas veliki potrosaci i da za njih treba imati iskustva.

Svaka pomoc bi mi znacila

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 31 postova

Ako si bas teski pocetnik uzmi ti lepo APN 4 ili 6 nebitno , posle njega ces svaki motor znati voziti 0takoje.gif

 

Ne nisam apsolutni pocetnik,vozio sam motore do 125cm tipa skuter i cetvorotakna masina.

Sada me zanima Enduro ili mozda i vise Cross varijanta a to je opet dosta jaca masina 1moto3.gif

 

 

 

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 377 postova
  • Lokacija: Zemun-Beograd
  • Motocikl: Honda nc750,Xevo 400

bilo sta u fazonu: dt125,mtx125,ts125...sve ce ti prijati,naravno tu je naj jaci kdx125 i po snazi masine i po ramu,a naj udobniji i povozniji od svih,a jos ima prelepi dizajn kao da je od svih iz klase mladji podosta.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 475 postova
  • Lokacija: Temerin-Novi Sad
  • Motocikl: Yamaha Super Tenere 750

naprimer Yamaha xt 125 je meni prelep motor 4t jako malo trosi jeftno odrzavanje itd... sve zavisi sa koliko love raspolazes 1zvizduk.gif

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 1435 postova
  • Lokacija: KLADOVO, KLADOVO, KLADOVO