Jump to content

Moto Zajednica

Power comander

Recommended Posts

  • Vikend motociklista, 676 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Honda pantheon 125..

Potreban mi je strucni info..

-cemu sluzi

-princip na kome radi

-kako da proverim dal radi

-servis ili covek koji to popravljja,ugradjuje..

 

konkretno imam ga na motoru,nesto je prikaceno ali ima jos praznih dzekova koji nisu ukopcani..prodavac nije znao da mi objasni svrhu toga a i ja sam laik..evo slike

 

 

post-27463-0-50153800-1465507379.jpg

post-27463-0-97294100-1465507390.jpg

post-27463-0-34093600-1465507424.jpg

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Rossista originale, 1063 postova
  • Lokacija: Novi Sad
  • Motocikl: Kawasaki ZX-9R C1

Kontrola ubrizgavanja goriva, ukratko :)

 

Mapiranje ubrizgavanja u zavisnosti recimo kakav izduv imas i slicno. Preko kompa mozes sve da podesis.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 42 postova
  • Motocikl: Aprilia Rsv mille
Pozdrav Opet ja  :)

 

Power Comander je Elektronska Kontrola. Modul koja je prikljucena na serijski ECU u kom se nalazi Mapa sa konjicima koji cekaju Oslobodjenje :)  

kompatibilan utikac omogucava da se montira-instalira u nekoliko minuta bez ikakvih poteskoca. 

On omogucava savrseno uskladivanje sistema za ubrizgavanje na motoru i za nju vezane pribora kao sto su sportske izduvne cevi, filtera za vazduh, itd bez menjanja originalnog ECU-a

povecanje obrtni moment postiže pored optimizacije performansi bez mehanicke intervencije, 

primanje gasa ce biti znacajno poboljsan, 

Druga mapa ubrizgavanja je optimirana u idealnom, za dovod elektricne energije lambda vrednosti. Pre i Posle znatno se vidi na diagramu rezultat A oseti se i u voznji :)

Map se sastoji od nekoliko tabele prikazuje komandi powera informaciju koliko se dodaje ili oduzima na svakom otvaranju gasa.

 

Ocekivanja posle ugradnje Power Comandera,Je vise nego samo Vao!