Jump to content

Moto Zajednica

Skuter mi se gasi

Recommended Posts

  • U prolazu, 13 postova
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Motocikl: Longbo H7

Pozdrav drugari ,imam problem sa skuterom ,kada ga upalim on radi 5 sekundi pa se ugasi i onda ga tesko upalim ponovo .U pitanju je kineski skuter marke Longbo 50cc .Neki majstor mi je rekao navodno da je vakum pumpa ,ja se ne razumem puno jer sam pocetnik u svemu ovome ali koliko sam citao ne bih trebao da se gasi ako je to ..Kada se upali velik broj obrtaja ima ,kad stisnem kocnicu on spusti obrtaje radi par sekundi i ugasi se,majstor nije imao vremena da pogleda detaljno pa mi se cini da me je samo skinuo sa dnevnog reda i rekao da dodjem za nedelju dana ..Molim Vas za neki savet ..Pozdrav  

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Ludi kompjuteraš, 729 postova
  • Lokacija: Subotica
  • Motocikl: Honda CBR250R 2011

Verovatno ostane bez goriva. Ima jedno crevo plasticno sto ide od karburatora do slavinice za gorivo i to crevo sluzi da otvori slavinu putem vakuma koji dobije sa karburatora. Kada to crevo ima rupu na sebi vakum nije dovoljno jak i slavinica ne pusta dovoljno goriva i ugasi se. Visok ler gas znaci da ima previse vazduha u smesi. Zameni crevo i probaj.

 

Edit: Samo pazi koje crevo diras jer ima i drugo crevo kroz koje ide benzin iz tanka u karburator znaci ne to kroz koje ide benzin vec ovo kroz koje ide vazduh (vakum zapravo).

Promenio član ivan88

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 13 postova
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Motocikl: Longbo H7

Pozdrav Ivane hvala na savetu,samo da ti kazem da kad skinem to crevo sa karburatora ,to vakum crevo iz njega ide gorivo ,zato mi je majstor rekao da je crkla vakum pumpa ,u svakom slucaju poslusacu tvoj savet i probaci sa crevom.A vazduh u smesi smanjujem tako sto zavrnem onaj sraf za ler na karburatoru ?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post